خبرگزاری کار ایران

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان خبرداد:

۷۳۵۰ نوزاد در بیمارستان‌های تامین اجتماعی زنجان در آب متولد شدند/ جذب بالغ بر ۳۳ میلیارد تومان برای توسعه بیمارستان‌های استان

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۴۱۶۹

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان، گفت: بیش از ۷۳۵۰ نوزاد در بیمارستان‌های تامین اجتماعی استان زنجان در آب به دنیا آمدند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان، علی محمدی با اعلام این خبر، گفت: بیش از ۷۳۵۰ نوزاد در بیمارستان های تامین اجتماعی استان زنجان در آب به دنیا آمدند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان با اشاره به جذب اعتبارات ملی در نیمه دوم سال‌جاری افزود: در نیمه دوم سال‌جاری بالغ بر ۳۳ میلیارد تومان برای توسعه بیمارستان های تامین اجتماعی از محل اعتبارات ملی جذب کردیم که در سطح مراکز درمانی استان تا پایان سال هزینه خواهد شد.

محمدی، همچنین اظهار امیدواری کرد: پس از تایید نقشه ها و تامین پیمانکار ، آغاز عملیات اجرایی طرح توسعه و پلی کلینیک بیمارستان امید ابهر نیز تا دهه فجر سال‌جاری به سرانجام برسد.

وی گفت:  در حال حاضر بیمارستان امام حسین زنجان با ۱۴۲ و امید ابهر با ۷۸ تخت در حال خدمات رسانی به جامعه هدف خود هستند.

محمدی، در بخشی از سخنان خود، به مطالبات مراکز دانشگاهی اشاره کرد و گفت: علیرغم وضعیت بد اقتصادی، خوشبختانه هم اکنون در پرداخت مطالبات مراکز دانشگاهی کاملا به روز هستیم و غریب به ۱۰۰ درصد مراکز درمانی در سطح استان نیز با تامین اجتماعی طرف قرارداد هستند .

وی، اضافه کرد: بر این اساس مدیریت درمان تامین اجتماعی استان نیز بدون محدودیت و با توجه به حساسیت و خطر بیماری با اولویت اول ارائه خدمات درمانی به بیماران کرونایی را مورد توجه قرا داد که  در این خصوص هرگز فعالیت های عادی و خدمت رسانی به سایر بیماران نیز متوقف نشد.

۷۳۵۰ نوزاد در بیمارستان‌های تامین اجتماعی زنجان در آب متولد شدند/ جذب بالغ بر ۳۳ میلیارد تومان برای توسعه بیمارستان‌های استان

محمدی، در این خصوص تاکید کرد: بیمارستان‌های امام حسین(ع) و امید ابهر فعال‌ترین مراکز در حوزه موالید در استان بوده و هرگز تعطیل نشده بلکه در حوزه زایمان در آب نیز که یکی از بهترین روش‌های تایید شده جهانی است ، بعنوان سرآمد هستیم و از آغاز زایمان در آب در بیمارستان های تابعه ( از نیمه دوم ۹۵ ) تاکنون بیش از ۷۳۵۰ مورد بوقوع پیوسته است که هم باعث رضایتمندی فوق العاده بیماران شده و هم کاهش چشمگیری سزارین را شاهد هستیم.

 مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان در ادامه تصریح کرد: هم اکنون مهمترین موضوع سازمان بحث نسخه الکترونیک است که در قالب طرح ۳۰۷۰ هر دوشنبه یک خدمت در حال اجراست و اطلاع رسانی های لازم از طریق نصب پوسترها، بنرهای آموزشی، آگاهی بخشی در محوطه مراکز و سطح شهر انجام شده که با اجرای کامل این طرح ، بیش از ۷۰ میلیون بار مراجعه بیمه شدگان به مراکز بیمه ای و درمانی کاهش خواهد یافت و تا پایان سال نسخ کاغذی و دفترچه های درمانی جمع آوری خواهد شد.

 محمدی،  عمده مشکل بحث نسخه الکترونیک را در بخش داروخانه ها ، داروهای ترکیبی خواند و گفت : در حال تدوین ساز و کار اساسی برای حل این مشکل هستیم.

بیش از ۹۷ درصد داروخانه های استان و ۹۱ درصد پزشکان نیز نسخه الکترونیکی را جایگزین نسخه کاغذی کرده اند که تا پایان سال انشاالله به ۱۰۰ درصد هدفگذاری خواهیم رسید.

تامین اجتماعی در ۲ بخش درمان مستقیم و غیرمستقیم خدمات خود را به افراد تحت پوشش ارائه می‌کند که در حوزه درمان مستقیم و بر اساس آمار ارائه شده سازمان تامین اجتماعی ۴۱۲ مرکز درمانی در سطح کشور دارد که از بزرگترین و مجهزترین بیمارستان‌ها تا دور افتاده ترین نقاط کشور را خدمت رسانی میکند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز