خبرگزاری کار ایران

راهیابی اثر هنرمندان بوشهری به بخش نمایش‌های خیابانی جشنواره تئاتر فجر

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۴۱۶۸

اثر مشترک احمد صمیمی و مارال ایزدبخش از استان بوشهر به بخش نمایش های خیابانی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر راه یافت.

به گزارش ایلنا از بوشهر ، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر صبح امروز با اعلام این خبر عنوان کرد: بخش «نمایش‌های‌خیابانی» این رویداد به مدیریت سامان خلیلیان  در ادامه رویکرد جشنواره تئاتر فجر به نمایش‌های خیابانی در گونه‌های مختلف خود به جهت اجرا در فضای باز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

محمد حسین زندویان گفت: تعداد 25 اثر به بخش نمایش‌های خیابانی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر راه یافتند که در این میان نمایش «V.A.R» به نویسندگی و کارگردانی مشترک احمد صمیمی و مارال ایزدبخش از استان بوشهر  به بخش نمایش های خیابانی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر را ه یافت.

وی افزود:  بخش «نمایش‌های خیابانی» سی‌ونهمین جشنواره تئاتر فجر با رویکرد اجرا در فضای باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

زندویان تصریح کرد: این بخش در دو قسمت «تولیدات تازه» و «آثار اجراشده» و بخش ویژه «سرباز انقلاب» برگزار شد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم این دو هنرمند عزیز در ادامه راه با کسب عناوین برتر در این جشنواره باعث افتخارآفرینی بیشتر برای خود، خانواده و اصحاب فرهنگ و هنر استان بوشهر شده و برای این عزیزان در ادامه راه آرزوی موفقیت و سربلندی می کنیم.

لازم به ذکر است: سامان خلیلیان به عنوان مدیر و بهمن صادق حسنی، سیروس همتی و الهه پورجمشید به عنوان اعضای هیات انتخاب مسابقه نمایش‌های خیابانی، سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر را همراهی می‌کنند.

سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر به دبیری حسین مسافرآستانه 11 تا 21 بهمن 99 برگزار می‌شود. آدرس سایت جشنواره www.fitf.ir است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز