خبرگزاری کار ایران

معاون کمیته امداد استان همدان خبر داد :

بهره‌مندی بیش از 10 هزار مددجو از خدمات فرهنگی و آموزشی طی سال جاری

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۴۱۴۴

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان همدان از تأمین نیازهای آموزشی 751 دانشجو و 9700 دانش‌آموز با اعتباری معادل 3 میلیارد و 220 میلیون تومان در 9 ماهه امسال خبر داد.

مهدی جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه در 9 ماهه سال جاری تامین نیازهای آموزشی و تحصیلی 751 دانشجو و 9700 دانش‌آموز به صورت جدی در دستور کار قرار داشته گفت: این خدمات ارزشمند با اعتباری معادل 3 میلیارد و 220 میلیون تومان انجام شده تا فرزندان عزیز خانواده های تحت حمایت، بدلیل مشکلات اقتصادی از فرصت تحصیل و آموزش محروم نشوند و بتوانند برای بهبود شرایط زندگی خانواده خود در آینده نقش مؤثری ایفا کنند.

جعفری با بیان اینکه بهره مندی از فرصت تحصیل و آموزش، یکی از حقوق اساسی تمام افراد جامعه است، افزود: توسعه تحصیلات عمومی و دانشگاهی علاوه بر اینکه نقش بسیار مهمی در توسعه فکری و فرهنگی جامعه دارد می تواند تاحدود زیادی باعث موفقیت افراد، در ساختن آینده خود و دیگران باشد و کمیته امداد با کمک نیکوکاران عزیز و حمایت‌های مسئولان ذیربط، بطور جدی تلاش می کند تا این فرصت را به هر شکل ممکن برای فرزندان خانواده های نیازمند فراهم آورد.

 معاون امور فرهنگی کمیته امداد در ادامه افزود: کسب مهارتهای زندگی بعنوان مکمل تحصیل و آموزش دو بال پرواز برای تعالی شخصیت افراد خواهد بود که کمیته امداد به خوبی توانسته با پرداختن به این موضوع اساسی، علاوه بر موضوع آموزش، مهارت آموزی برای خانواده ها را نیز در دستور کار قرار دهد تا زمینه توانمندسازی این عزیزان مورد غفلت واقع نشود.

وی در پایان به پرداخت وام‌های دانشجویی اشاره کرد و ادامه داد: در 9 ماهه سال جاری 640 میلیون تومان وام دانشجویی به 100 نفر از دانشجویان متقاضی، پرداخت شده تا از این طریق نیز بخشی از مشکلات و نگرانی‌های دانشجویان عزیز خانواده های تحت حمایت در مسیر ادامه تحصیل برطرف شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز