خبرگزاری کار ایران

سرپرست بهزیستی البرز در گفت و گو با ایلنا:

۲۰۰ بسته لوازم التحریر بین کودکان کار در البرز توزیع شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۴۱۴۱

سرپرست بهزیستی شهرستان البرز گفت: ۲۰۰ بسته لوازم التحریر در راستای حمایت تحصیلی کودکان کار و دانش آموزان نیازمند جامعه هدف اورژانس اجتماعی شهرستان البرز توزیع شد.

 شیرین فرازمند در گفت وگو با خبرنگار ایلنا از قزوین اظهار کرد: توزیع ۲۰۰ بسته لوازم التحریر بین کودکان کار و دانش آموزان نیازمند جامعه هدف اورژانس اجتماعی شهرستان البرز در سال جاری انجام شد و این اقدام به همت خیرین فرهنگی این شهرستان صورت گرفت و توسط تیم اورژانس اجتماعی شهرستان البرز توزیع شد.

سرپرست بهزیستی شهرستان البرز با بیان اینکه علت اصلی ترک تحصیل کودکان فقر است، افزود: این بچه‌ها چون توانایی تامین هزینه تحصیل را ندارند مجبورند برای تامین مخارج زندگی کار کنند و از درس خواندن منصرف شوند. به همین منظور جهت پیشگیری و حمایت تحصیلی و عدم  خروج از چرخه تحصیل این کودکان، نیازمند برنامه ریز و حمایت های بیش از پیش خیرین فرهنگی شهرستان هستیم.

فرازمند در خصوص ارزش ریالی این بسته‌های آموزشی بیان کرد: این بسته های آموزشی که شامل لوازم التحریر است به ارزش تقریبی هر بسته ۲۵۰ هزار تومان بوده که بین کودکان کار و نیازمندی که توان خرید ملزومات تحصیلی را نداشته اند، ارائه شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز