خبرگزاری کار ایران

طی ۲۴ ساعته گذشته:

انجام ۸ عملیات امداد و نجات با تلاش آتش نشانان همدانی

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۴۱۰۸

رئیس سازمان آتش نشانی همدان از انجام ۸ عملیات امداد و نجات با تلاش آتش نشانان این شهر خبر داد.

به گزارش ایلنا از همدان- رئیس سازمان آتش نشانی همدان گفت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات دیروز ۵ عملیات اطفای حریق و ۳ عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات شهر همدان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

صادق پور سینا افزود: عملیات‌های انجام شده در این تاریخ ۵ مورد آتش سوزی شامل حریق مغازه در پشت انبار نفت، ۲ مورد حریق درختان در شهرک مدرس و مزدقینه، واژگونی و نشت سوخت خودرو در بلوار امام خمینی (ره) و حریق ضایعات در خیابان بوعلی بوده است.

رئیس سازمان آتش نشانی همدان با بیان اینکه همچنین ۳ مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در منزل در شکریه، نجات حیوانات در خواجه رشید و امداد و نجات در حادثه تصادف خودرو در میرزاده عشقی ازسوی آتش نشانان به انجام رسید، افزود:در این عملیات‌ها یک نفر هم با همت آتش نشانان نجات یافت.

شهروندان ۹۷۶ بار با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته اند که از این تعداد تماس ۸ مورد منجر به عملیات شده، ۵۰ تماس جهت مشاوره و راهنمایی، ۵۲۰ تماس اشتباه و متاسفانه ۳۹۸ مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز