خبرگزاری کار ایران

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین :

مبنای توسعه روستا حفظ محیط و کشاورزی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۴۰۹۹

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مبنای توسعه روستا صنعت و خدمات نیست بلکه حفظ محیط روستا و کشاورزی است.

به گزارش ایلنا از رشت، سردار سپهر تفاهمنامه صندوق با سازمان بسیج را منشا خیر دانست و گفت: بسیج یک نهاد مردمی که کار سازماندهی را برای مردم انجام می‌دهد.

وی مهمترین مسئله امروز در کشور را مردم نام برد و گفت: همواره سه رکن اصلی شریعت، امامت و امت وجود داشته است.

سردار سپهر با بیان اینکه ما فرهنگ روستا را برهم زدیم تاکید کرد: کشورهای اروپایی ابتدا روستای خود بعد صنعت را توسعه دادند، بنابراین امروزه ما هیچ راهی نداریم مگر تعالی زندگی روستایی، فرهنگ روستایی و خدمات روستایی.

سردار سپهر ادامه داد: مبنای توسعه روستا صنعت و خدمات نیست بلکه حفظ محیط روستا و کشاورزی است. بنابراین امنیت غذایی یعنی روستا و عشایر، یعنی آبادی روستا و کشاورزی روستایی متاسفانه این مسئله و خطر را مسئولان ما درک نکرده‌اند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ما باید به هدف توسعه روستایی بازگردیم، درخصوص نقش بیمه در توسعه زندگی روستایی گفت: بسیج افتخار دارد که برای توسعه کشاورزی، اشتغال، صنایع دستی روستایی و مهاجرت معکوس تلاش می‌کند، باید کاری کنیم که روستایی با امید و افتخار در روستا زندگی کند و تولید داشته باشد شاید بیمه بتواند این نقش را در توسعه زندگی روستایی داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز