خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی خبر داد:

بسیجیان سراسر کشور بیمه می‌شوند/تدوین ۸ سطح حقوقی بیمه اجتماعی روستایی

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۴۰۹۱

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی در مراسم امضای تفاهمنامه با سازمان بسیج مستضعفین کشور تشکیل صندوق بیمه اجتماعی را یکی از خدمات بزرگ نظام برای روستاییان و عشایر دانست و گفت: با این حال معتقدم مبلغ خوبی برای خدمات این صندوق نبودیم.

به گزارش ایلنا از رشت،تفاهمنامه همکاری بین سازمان بسیج مستضعفین و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر به منظور فرهنگ‌سازی و گسترش فرهنگ بیمه درسطح جامعه امضا شد.

براساس این تفاهمنامه بسیجیان ساکن در استانها با معرفی نامه نواحی مقاومت بسیج به نمایندگیهای این صندوق تحت پوشش این بیمه قرار خواهد گرفت و می‌توانند از خدمات این صندوق استفاده کنند.

علی شیرکانی در مراسم امضای تفاهمنامه با سازمان بسیج مستضعفین کشور تشکیل صندوق بیمه اجتماعی را یکی از خدمات بزرگ نظام برای روستاییان و عشایر دانست و ادامه داد: با این حال معتقدم مبلغ خوبی برای خدمات این صندوق نبودیم.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی با بیان اینکه ما برتوانمندسازی تاکید داریم، افزود: معتقدیم با ورود افراد به صندوق بیمه اجتماعی نوعی توانمندسازی را برای این افراد ایجاد می‌کنیم تا در زمان سالمندی و ازکار افتادگی بتوانند حقوق دریافت و به طور عزتمندانه زندگی کنند.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی هدف از تفاهمنامه این صندوق با سازمان بسیج را دستیابی به دو هدف اعلام کرد و گفت: هدف اول در این تفاهمنامه فراهم کردن زمینه‌ای برای گسترش پوشش و ترویج بیمه درسطح روستاییان و عشایر کشور و رفع دغدغه‌های معیشتی آن‌ها و هدف دوم استفاده از ظرفیت‌های بسیجیان به عنوان گروه‌های مرجع مردم در روستاها است. زیرا معتقدیم که بسیجیان یکی از مراجع در روستاها هستند که درآگاهی بخشی به مردم نقش مهمی دارند.

وی با بیان اینکه بیمه نشان و ابزار توسعه است، گفت: هدف ما ایجاد روستاهایی توسعه یافته است که روستاییان برای تامین معاش هیچ دغدغه‌ای نداشته باشند و آینده آن‌ها تامین شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز