خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان عنوان کرد:

هیچ مدرسه‌ای در استان دارای بخاری نفتی نیست/ اعتبار استانداردسازی گرمایشی مدارس افزایش یابد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۴۰۸۳

نماینده‌عالی دولت در گیلان با بیان اینکه استانداردسازی گرمایش مدارس دارای بخاری نفتی، به پایان رسیده و هیچ مدرسه‌ای در استان دارای بخاری نفتی نیست، خواستار افزایش اعتبار مربوط به اعتبار استانداردسازی گرمایشی مدارس دارای بخاری گازی شد.

به گزارش ایلنا از رشت، ارسلان زارع در دیدار با مهراله رخشانی‌مهر معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، استانداردسازی مدارس را یکی از دغدغه های جدی دولت خواند و اظهار داشت: در تجهیز مدارس گیلان به وسایل گرمایشی، اقدامات مناسبی صورت گرفته چنانکه استانداردسازی گرمایش مدارس دارای بخاری نفتی، به پایان رسیده و هیچ مدرسه‌ای در استان دارای بخاری نفتی نیست.

وی ادامه داد: در جریان استاندارد سازی مدارس دارای بخاری گازی نیز حدود 50 پروژه باقی مانده که 35 مورد از آنها دارای پیمان است و اقدامات مربوط به 15پروژه دیگر هم در سال مالی جاری ، انجام و به اتمام می‌رسد.

زارع با بیان اینکه بخشی از اعتبار استانداردسازی گرمایشی به خرید تجهیزات اختصاص یافته، اعتبار 25 میلیارد تومانی در این بخش را پاسخگوی تامین هزینه های مرتبط با فعالیت های انجام شده، ندانست و گفت که حداقل نیازمند 10میلیارد تومان اعتبار مازاد در این بخش هستیم.

وی با اشاره به وجود دو هزار و 365 کلاس دارای شوفاژ فرسوده در 250 مدرسه استان ، بهسازی آنها را نیازمند 87 میلیارد تومان اعتبار ذکر کرد.

 استاندار گیلان همچنین مجموع اعتبار سالانه برای مدارس احداثی و مقاوم سازی در بخش‌های ملی، ملی استانی و مشارکتی را حدود یکصد میلیارد تومان ذکر و اضافه کرد که حداقل به 25درصد افزایش نیاز است.

پس از تبادل نظر مقرر شد اعتبارات لازم برای اجرای طرح‌های استان تخصیص یابد و در روند اجرای آنها تسریع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز