خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

محرومیت‌های بخش روستایی قزوین با تخصیص اعتبارات مرتفع می شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۴۰۱۳

استاندار قزوین گفت: استان قزوین در بخش روستایی با محرومیت‌های زیادی مواجه است که حل آنها به توجه و اهتمام بیشتر مسئولان کشوری و تخصیص اعتبارات نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، هدایت اله جمالی‌پور در دیدار با علی شیرکانی مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور و هیات همراه، اظهار کرد: روستاهای استان قزوین دچار محرومیت‌های فراوانی هستند که امید است ضمن استفاده از ظرفیت‌های بی‌بدیل روستاها، شاهد رفع محرومیت‌ها و همچنین شکوفایی آنها باشیم.

استاندار قزوین اضافه کرد: بسیاری از مناطق استان به ویژه مناطق کوهستانی از نظر جاده و گازرسانی با مشکل جدی مواجه هستند و مناطق شهری نیز با مساله بازآفرینی بافت‌های فرسوده و خطرات گسل زلزله در معرض تهدید قرار دارند.

جمالی پور افزود: باید زیرساخت‌های اساسی از جمله آب،برق،گاز و مخابرات در مناطق کمتر توسعه یافته استان توسعه پیدا کند تا زمینه سرمایه گذاری و رشد این مناطق توسط مردم محلی فراهم شود.

وی با تاکید بر فراهم سازی زمینه‌ها برای شکل گیری مهاجرت معکوس، گفت: گسترش بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر می‌تواند آنها را به سکونت در روستاها دلگرم کند و موجبات رونق و توسعه روستاها را فراهم کند.

در ادامه این جلسه از خدمات سعید رضایی مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان تقدیر به عمل آمد و حجت الاسلام و المسلمین عرب به عنوان مدیر جدید این صندوق معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز