خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار البرز خبر داد ؛

ممنوعیت تردد کامیون ها در البرز

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۳۷۸۱

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز بر ممنوعیت تردد خوردوهای سنگین در کرج و فردیس تاکید کرد و گفت: حتما باید برای تردد کامیون های دود زا، اتوبوس ها و مینی‌بوس هایی که مطابق با استانداردها نبوده و معاینه فنی ندارند، ممنوعیت ایجاد شود.

به گزارش ایلنا از البرز، علی درویش‌پور در خصوص اقدامات کاهش آلودگی هوای استان درباره مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوای البرز گفت: در جلسه عصر دوشنبه مقرر شد تمام واحدهای تولیدی شن و ماسه، آسفالت و بتن تا پایان هفته تعطیل شوند که مسئولان محیط زیست بر این موضوع باید نظارت کنند.

معاون استاندار با بیان اینکه تاکید استاندار محترم این است که  بایستی قانون هوای پاک را بند به بند در استان اجرایی کنیم، گفت: اجرای این قانون می تواند کمک کند تا بتوانیم مراحل آلودگی هوا را پشت سر بگذاریم.

درویش پور بر ممنوعیت تردد خوردوهای سنگین در کرج و فردیس تاکید کرد و گفت: حتما باید برای تردد کامیون های دود زا، اتوبوس ها و مینی‌بوس هایی که مطابق با استانداردها نبوده و معاینه فنی ندارند، ممنوعیت ایجاد شود.   

وی با عنوان اینکه تمامی خودروهای فاقد برگه معاینه فنی در سطح شهر استان شناسایی و جریمه می شوند، افزود: همچنین تردد تمام کامیون‌ها در سطح شهر کرج و فردیس از ساعت 6 صبح الی  9 شب ممنوع است و اجازه تردد ندارند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: برای جلوگیری از تشدید آلودگی هوا شهروندان از سوزاندن برگ‌ها در بوستان ها و معابر، خودداری کنند و شهرداری ها نظارت کنند تا پیمانکاران از سوزاندن شاخ و برگ و ضایعات فضای سبزخودداری کنند. 

درویش پور تصریح کرد: تمام فعالیت‌های پروژه های عمرانی در سطح شهر کاملا تعطیل است و روند تعطیلی پروژه های عمرانی در راستای کاهش آلودگی ها در این هفته  ادامه دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز