خبرگزاری کار ایران

جانشین ستاد مقابله با کرونا استان:

بازگشایی مشاغل قزوین مشروط به مجوز ستاد مقابله با کرونا است

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۳۷۷۹

جانشین ستاد مقابله با کرونای استان قزوین گفت: هرگونه بازگشایی مشاغل و رفع محدودیت‌ها فقط با مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا و قرارگاه عملیاتی پیشگیری از این بیماری انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، منوچهر حبیبی اظهار کرد: اطلاع رسانی در خصوص این موضوع فقط از طریق وزیر کشور به عنوان فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا و وزیر بهداشت به عنوان رئیس ستاد ملی کرونا قابل اجراست.

جانشین ستاد مقابله با کرونا استان افزود: تاکید جدی داریم هیچ مدیرکل، رئیس سازمان، اتاق، مسئول و نهادی مجاز نیست بدون هماهنگی با ستاد کرونا و قرارگاه در مورد بازگشایی ها اظهار نظر کند.

حبیبی بیان کرد: اعلام بازگشایی ها فقط در حیطه اختیار مسئول ستاد کرونا و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان است و هر گونه اظهار نظری در این زمینه، غیر از مسئولان اعلام شده، هیچگونه وجاهت قانونی ندارد.

وی ادامه داد: به مدیران تذکر جدی می‌دهیم از هر گونه اظهار نظر بدون اخذ مجوز ستاد کرونا جدا خودداری کنند تا با مشکلی مواجه نشویم.

این مسئول اضافه کرد: درباره آخرین وضعیت بازگشایی ها در روز پنجشنبه هفته جاری پس از جمع بندی نهایی، تصمیم گیری خواهیم کرد و مصوبات جدید از طریق رسانه های رسمی از جمله صدا و سیما و خبرگزاری ها به اطلاع عموم خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز