خبرگزاری کار ایران

شهردار زنجان در جلسه شورای شهر :

اجرای المان میدان 15خرداد زنجان دو میلیارد و ۹۵۰میلیون تومان نیاز دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۳۷۵۰

شهردار زنجان، گفت: برای اجرای المان و پایه‌های میدان ۱۵خرداد زنجان ۲ میلیارد و ۹۵۰میلیون تومان نیاز است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان،حبیب‌الله ملایی یگانه، امروز  در جلسه علنی شورای شهر  با اشاره به اجرای المان ۱۵خرداد، گفت:برای اجرای این المان و پایه های آن حدود دو میلیارد و ۹۵۰میلیون تومان نیاز است .

ملایی یگانه در خصوص توجه یک دوازدهم بودجه ۱۴۰۰به مناطق کم برخوردار اضافه کرد: بیش از ده جلسه برای تنظم بودجه برگزار شده و مطمئنا حضور اعضای شورا در این جلسات  در پیشبرد اهداف موثر  خواهد بود.

 شهردار  زنجان، در بخش دیگری از سخنانش درخصوص مجوزهای فاز ۷ و ۸ گلشهر کاظمیه زنجان، گفت: توافقات فیمابین با شرکت تعاونی در راستای انجام تعهدات آماده سازی انجام شده است.

ملایی یگانه، با تاکید بر انجام عملیات اجرایی در دو بخش زیر بنایی و روبنایی در تعهدات این شرکت تعاونی گلشهر کاظمیه زنجان، افزود: صدور مجوز پروانه ساخت برای قطعات اعلام شده متعارف است و نمی شود قبل از رفع نواقصات و تکمیل زیر ساخت ها نسبت به تحویل نهایی اقدام کرد، به عبارتی محدودیت مجوز در تعداد قطعات فرجه‌ای برای بررسی و تحویل نهایی از سوی شهرداری است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز