خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی البرز:

خدمات الکترونیک، هزینه های سازمان و شرکای اجتماعی را کاهش می دهد/ افزایش رضایت مردم و تمرکز کارکنان با اجرای طرح ۳۰۷۰

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۳۷۴۳

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان البرز با عنوان اینکه اجرای طرح های غیرحضوری، هزینه های سازمان و شرکای اجتماعی را کاهش می دهد، افزود: طرح ۳۰۷۰ علاوه بر رضایت مندی مردم، تمرکز کارکنان سازمان را برای انجام سایر امور مهم بیشتر می کند.

به گزارش ایلنا از البرز، ابوالحسن قورچیان به همراه مسئولان اجرای طرح 3070 اداره کل و در حاشیه بازدید و نظارت حُسن اجرای این طرح در شعبه هشتگرد، اظهار کرد: با اجرای کامل این طرح، مردم خدمات مورد نیاز خود را سریع تر و آسان تر دریافت می کنند.

او با عنوان اینکه اجرای طرح های الکترونیکی و غیرحضوری، هزینه‌های سازمان و شرکای اجتماعی را کاهش می دهد، افزود: اجرای طرح ۳۰۷۰ علاوه بر رضایت‌مندی بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران، تمرکز کارکنان سازمان را برای انجام سایر امورِ مهم در پی دارد.

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان البرز اظهار داشت: با افزایش تعامل با شرکای اجتماعی می توانیم درصد موفقیت این طرح را بالا تر ببریم که نتیجه آن، ارائه خدمات بهتر خواهد بود.

قورچیان گفت: به دستور مدیر عامل سازمان، کارشناسان شعب موظف شدند در ورودی شعبه، ضمن راهنمایی ارباب رجوع به این عزیزان خدمتهایی که در غالب طرح ۳۰۷۰ ارائه گردیده آموزش دهند که این امر باعث شد اکثر این عزیزان تمایل داشته باشند کارهای خود را به صورت غیرحضوری انجام داده و باعث خلوت شدن شعبه شده است.

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان البرز، افزود: این طرح در شعبه هشتگرد و دیگر شعب استان البرز با موفقیت در حال انجام است.

او با اشاره به مرتبط بودن سرویس‌های غیرحضوری بر لزوم هماهنگی پیشبرد این خدمات تاکید کرد و گفت: همه واحدها باید برای اجرای دقیق و موفقیت این طرح تلاش و از همه ظرفیت های موجود در این راستا استفاده کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز