خبرگزاری کار ایران

فرماندار مهران:

تاکنون موردی از کرونای انگلیسی درمرز ایلام مشاهده نشده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۳۷۳۰

فرماندار مهران گفت: تاکنون مورد مثبتی از ابتلا به کرونای انگلیسی در مرز مهران مشاهده نشده است و آن چه در فضای مجازی منتشر شده است کذب است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اسد قاسمی گفت: تاکنون مورد مثبتی از ابتلا به کرونای انگلیسی در مرزهای استان ایلام مشاهده نشده و آن چه در فضای مجازی منتشر شده،کذب است.

وی افزود: اقدامات کنترلی و پیشگیرانه در مرز بین المللی مهران به جد در حال انجام است و تاکنون هیچ موردی از کرونای انگلیسی گزارش و مشاهده نشده است و بسیاری از روستا‌های مجاور مرز مهران نیز در وضعیت سفید قرار دارند.

فرماندار مهران حضور عوامل بهداشتی، درمانی و استقرار گروه‌های غربالگری در نقطه صفر مرز مهران و پایانه مرزی از مواردی بود که از آن خبر داد و اظهار کرد: برخی شایعات درصدد آن هستند که امنیت روانی مردم را مخدوش کنند و به چنین شایعاتی دامن می‌زنند که پیشنهاد به مردم آن است تا اخبار را از مجاری رسمی پی بگیرند.

وی در ادامه به وضعیت شهرستان مهران اشاره کرد و یاد آور شد: شهرستان مهران در رنگ‌بندی‌های جدید در وضعیت آبی است.

قاسمی پایداری این وضعیت و دسترسی به وضعیت سفید در شهرستان مهران را با رعایت نکات بهداشتی ممکن دانست و عنوان کرد: رعایت نکات بهداشتی، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک توأم با پرهیز از حضور در مراسم عزا و عروسی مهران را در وضعیت سفید قرار خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز