خبرگزاری کار ایران

باحضور مدیرکل بهزیستی استان فارس؛

ساخت مجتمع مسکونی خیرساز ویژه زوج‌های بی‌بضاعت بهزیستی لامرد آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۳۶۶۴

خیر لامردی در اقدامی خداپسندانه ۹ واحد مسکونی برای تازه عروس و دامادهای تحت پوشش بهزیستی احداث می کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ظهر امروز با حضور سید محمدصادق کشفی‌نژاد مدیرکل بهزیستی استان فارس، عملیات ساخت مجتمع مسکونی زنده یاد ناصر قائدی ویژه سکونت رایگان یکساله زوج‌های جوان بی‌بضاعت تحت پوشش بهزیستی لامرد آغاز شد. 

معصومه کاظم‌زاده رئیس اداره بهزیستی لامرد با تشریح جزئیات این پروژه گفت: حاج غلام قائدی؛ خیراندیش لامردی در اقدامی خیرخواهانه، ۹ واحد مسکونی را برای تازه عروس دامادها می‌سازد. 

وی افزود: با تصمیم هیات موسس خیریه زنده یاد قائدی که با حمایت خیراندیش حاج غلام قائدی مدیریت می‌شود نیز این پیشنهاد به مرحله اجرا رسید که این واحدهای مسکونی پس از افتتاح، در یک‌سال آغاز زندگی زوج‌های کم‌بضاعت تحت پوشش بهزیستی به صورت رایگان در اختیار آن‌ها قرار گیرد که این کمک بزرگی در تامین بخشی از هزینه‌های زندگی آن‌ها در این بحران اقتصادی خواهد بود. 

رئیس اداره بهزیستی لامرد اضافه کرد: این مجتمع مسکونی به‌نام «زنده یاد ناصر قائدی» فرزند خیراندیش یاد شده نامگذاری شد که ٩ واحد مسکونی در سه طبقه طراحی شد و در زمینی به مساحت ۵۵۰ مترمربع واقع در جوار مرکز معلولین ذهنی (قائدی) شهر لامرد احداث می‌شود. 

کاظم زاده، اعتبار اولیه خرید زمین و آغاز ساخت این واحدهای مسکونی را ۲۵ میلیارد ریال اعلام کرد و از ادارات خدمات‌رسان اعم از شهرداری، گاز، آب، برق و مخابرات خواست تا در صدور مجوزها و اعطای معافیت‌ها درصورت امکان، همکاری لازم داشته باشند.

برپایه این گزارش، اهدای ۳۲ دستگاه تبلت به فرزندان دانش آموز زنان سرپرست خانوار بهزیستی لامرد با اعتبار ۶۰۰ میلیون ریال، ساخت نخستین مرکز نگهداری از معلولین ذهنی در لامرد با اعتباری بالغ بر  ۱۴ میلیارد ریال و پرداخت بیش از ۶ میلیارد ریال هزینه‌های جاری و تامین امکانات این مرکز معلولین از دیگر اقدامات خیرخواهانه خیراندیش لامردی (حاج غلام قائدی) است. 

در این آیین، سیدمحمدصادق کشفی نژاد مدیرکل بهزیستی استان فارس افزود: فعالیت‌های بهزیستی شهرستان لامرد در زمینه‌های مختلف چشمگیر و شایسته تقدیر است.

وی همچنین با تشکر از خیرین در بخش بهزیستی، افزود: شهرستان لامرد از شهرستان‌های پیشرو در زمینه جلب کمک خیرین است و مددجویان بسیاری تاکنون از کمک‌های خداپسندانه بهره‌مند شده‌اند. 

در این آیین، شبانی‌نژاد فرماندار لامرد، جمعی از حامیان بهزیستی، نماینده خیر احمد قائدی‌زاده و دیگر مسئولان حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز