خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار آذربایجان شرقی اظهار کرد:

کاهش محدودیت‌ها به معنی عادی شدن شرایط کرونایی نیست

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۳۶۰۸

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی آذربایجان شرقی، گفت: کاهش محدودیت‌های کرونا به معنی عادی شدن وضعیت نبوده و حساسیت‌ها باید تا ریشه‌کنی کرونا یا تزریق واکسن این بیماری ادامه یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، علیار راستگو در بیست و یکمین جلسه شورای اطلاع‌رسانی آذربایجان شرقی، با اشاره به کاهش آمار مبتلایان، بستری‌ها و فوتی‌های کرونا در استان در هفته‌های گذشته، اظهار کرد: البته شهروندان باید توجه داشته باشند که کاهش آمارها به معنای رفع خطر کرونا نیست.

وی افزود: با وجود اینکه بیش از 95 درصد مردم استان از ماسک استفاده می‌کنند، اما رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی همچنان ضروری است، چون عادی‌انگاری کرونا موجب شیوع مجدد بیماری و عزادار شدن خانواده‌ها می‌شود.

 راستگو همچنین با اشاره به اینکه کادر بهداشت و درمان، زحمات فراوانی را متحمل شده‌اند، گفت: برخی از پرستاران و کادر درمان استان مدت‌ها است که به مرخصی نرفته‌اند و حتی خانواده خود را از نزدیک ندیده‌اند؛ بر این اساس تقدیر همگانی از مدافعان سلامت لازم و ضروری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به اینکه شورای اطلاع‌رسانی آذربایجان شرقی یکی از منظم‌ترین شوراهای استان است و ساختارهای مناسبی برای اطلاع‌رسانی دارد، اظهار کرد: البته اخباری که دارای اهمیت است و افکار عمومی نسبت به آن حساسیت دارند، باید دستگاه‌ها بلافاصله پاسخگوی افکار عمومی و نیازهای جامعه باشند و در واقع با جامعه و نیازهای اطلاعاتی رسانه‌ها حرکت کنند.

وی ادامه داد: ادارات باید در مواقع ضروری، اطلاع‌رسانی به‌هنگام داشته باشند و با بیان واقعیت‌ها، نیازهای اطلاعاتی و سوالات رایج در جامعه را با همکاری رسانه‌ها پاسخ دهند تا از ایجاد شبهه جلوگیری شود.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی و دبیر شورای اطلاع رسانی استان نیز در ادامه گفت: روابط عمومی‌های استان در خصوص اطلاع‌رسانی اخبار مهم و مطالبات مردمی سرعت عمل و حساسیت مناسب را داشته باشند.

علی پیروزمنش اظهار کرد: هم‌افزایی روابط عمومی‌ها و رسانه‌های آذربایجان شرقی ظرفیت بزرگی است که می‌تواند منجر به تحول بیشتری در حوزه اطلاع‌رسانی استان شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز