خبرگزاری کار ایران

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خبر داد ؛

توصیه به کاهش فعالیت صنایع آلاینده به دلیل آلودگی شدید هوا / اجرای طرح زوج و فرد تا آخر هفته جاری در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۳۵۷۳

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: با توجه به استمرار پایداری هوا، کاهش دما و افزایش غلظت آلاینده‌های جوی طرح زوج و فرد خودروها در هسته مرکزی شهر اصفهان ساعت ۹ صبح تا ۲۱ شب تا آخر هفته جاری اجرا می شود.

به گزارش ایلنا از اصفهان، منصور شیشه فروش در خصوص اطلاعیه شماره ۲۶ کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوای اصفهان افزود: شروع فعالیت دستگاه‌های اجرایی به جز دستگاه‌های خدمات رسان و امدادی با یک ساعت تاخیر روز سه شنبه در شهرستان اصفهان، لنجان، شاهین شهر ، خمینی شهر، فلاورجان و برخوار و انجام خدمات به صورت دورکاری برای کارکنان دارای بیماری‌های زمینه‌ای و آسیب پذیر با موافقت مدیر مربوطه صورت خواهد گرفت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهات تصریح کرد: عدم فعالیت کوره‌های تولید گچ و آجر، کاهش فعالیت بخش‌های صنعتی آلاینده، ممنوعیت تردد خودروها، کامیون‌ها، اتوبوس ها و موتورسیکلت‌های دودزا و فاقد معاینه فنی، عدم انجام عملیات عمرانی، فعالیتهای معدنی، خاکبرداری، سوزاندن ضایعات و هرگونه فعالیتی که منجر به تشدید آلاینده‌ها خواهد شد، توصیه می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان بیان کرد: عدم انجام عملیات عمرانی، غعالیت‌های معدنی، خاکبرداری، سوزاندن ضایعات و هرگونه فعالیتی که به تشدید آلاینده‌ها منجر خواهد شد ضروری است.

وی تصریح کرد: به عموم در کاهش سفرهای غیرضرور شهری، عدم استفاده از خودروهای شخصی، استفاده از ماسک، عدم فعالیت‌های بدنی در فضاهای باز و رعایت الگوی مصارف گاز و اعلام هرگونه اخبار مرتبط با تخلف‌های مرتبط با آلودگی هوا به تلفن ۱۳۷ شهرداری، ۱۹۰ بهداشت و اداره کل محیط زیست توصیه جدی می‌شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز