خبرگزاری کار ایران

سرهنگ کوکبی خبر داد:

آغاز فعالیت مجدد تیم فوتبال پاس نیروی انتظامی خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۳۵۵۵

معاون تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی خراسان رضوی از آغاز فعالیت دوباره تیم فوتبال پاس این نیرو در لیگ های حرفه‌ای کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، سرهنگ بابک کوکبی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: پلیس باید یکسری شاخص‌هایی داشته باشد که مهمترین آنها آمادگی جسمانی و توان خوب بدنی است و در همین راستا برنامه‌های متعدد برای توان افزایی کارکنان پلیس در نظر گرفته شده که دوره‌های دفاع شخصی، رزمی و سایر آموزش‌های تخصصی از آن جمله است و در راستای تکمیل این اقدامات یکسری کارهایی هم در ارتباط با ورزش‌های قهرمانی و پهلوانی و حضور فعال در لیگ‌های کشوری و استانی در دستور کار است.

وی افزود: از حدود ۲ سال قبل تیم فوتبال پاس به دلیل انصراف از لیگ دسته دوم کشور با جریمه به لیگ‌های پایین تر سقوط کرد اما براساس تدابیر جدید و مساعدت سردار فرماندهی نیروی انتظامی استان، مقرر شد  دوباره تیم‌های ورزشی را احیا کنیم.

معاون تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: تیم پاس این استان سال گذشته در مسابقات سوپر لیگ جودو کشور مقام نخست را به دست آورد و اکنون حضور فعال در سایر ورزشهای توپی از جمله فوتبال، فوتسال و والیبال را در برنامه خود داریم که مهمترین این رشته ها فوتبال است که از طرفداران بسیاری برخوردار است و در نظر داریم از لیگ دسته اول استان فعالیت در این رشته ورزشی را شروع کنیم و با تلاش بتوانیم در مراحل بعدی به لیگ‌های بالاتر صعود کنیم.

وی گفت: در راستای فراهم آوری شرایط فعالیت دوباره تیم پاس از تعدادی مربیان جوان و با تجربه استان که در تیم های مختلف زحمات بسیار کشیده اند و دارای تجربه خوبی هستند برای همکاری دعوت کرده ایم که با همراهی سایر مربیان و پیشکسوتان تشکیل این تیم را از لیگ استان آغاز کنیم.

سرهنگ کوکبی افزود: برای تشکیل تیم فوتسال هم کارهای اولیه انجام شده و قصد داریم از لیگ دسته دوم فوتسال کشور فعالیت آن را نیز آغاز کنیم و تیم والیبال ما نیز امسال در لیگ استان شرکت خواهد کرد.

وی یکی از اهداف احیای ورزش‌های قهرمانی را در نیروی انتظامی استان، جذب سربازان ورزشکار در تیم‌های مورد نظر و جلب نظر سایر جوانان و نوجوانی که درآستانه ورود به خدمت مقدس سربازی هستند ذکر کرد و ادامه داد: با احیای ورزش‌های باشگاهی و قهرمانی جوانان و نوجوانان در دوران خدمت نیز می‌توانند رشته ورزشی مورد علاقه خود را ادامه دهند و در این زمینه دغدغه نداشته باشند و علاوه بر این برای نیروسازی در سالهای آینده نیز توسط تربیت بدنی نیروی انتظامی با انجام تست‌های ورزشی افراد علاقه‌مند جذب می‌شوند.

معاون تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: جوانان مستعد رشته‌های ورزشی می‌توانند به معاونت تربیت و آموزش این فرماندهی مراجعه کنند و چنانچه مراحل آزمایش توسط مربیان را با موفقیت طی کنند می‌توانند در تیم‌های ورزشی جذب شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز