خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اطلاع رسانی البرز:

ایجاد همدلی و همیاری برای کنترل کرونا نتیجه مدیریت عالی استان است

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۳۵۴۰

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز، گفت: اگر می بینید در استان هماهنگی، همدلی و همیاری، وجود دارد نشات گرفته از مدیریت عالی البرز است و استاندار با عنایتی که به بخش سلامت دارد، توانست موضوع کرونا را در البرز کنترل کند.

به گزارش ایلنا از البرز، فردی با بیان این مطلب در جلسه شورای اطلاع رسانی استان اظهار داشت: با مدیریت عالی استان و تلاش مسئولان و همراهی و همکاری مردم اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها باعث شده که وضعیت بیماری کرونا در استان خیلی خوب کنترل شود به طوری که وزیر بهداشت و درمان از استاندار البرز تقدیر کرد ولی مردم باید کما فی سابق شیوه های بهداشتی و پروتکل ها را رعایت کنند. 

وی گفت: اگر می بینید در استان هماهنگی، همدلی و همیاری، وجود دارد نشات گرفته از مدیریت عالی استان است و استاندار با عنایتی که به بخش سلامت داشتند توانستند این همراهی و همکاری را بین سازمانها ایجاد کنند و موضوع کرونا در استان مدیریت شد.

معاون استاندار البرز افزود: نقش رسانه ها در مقوله اطلاع رسانی بسیار تعیین کننده است به طوریکه در بالا رفتن فرهنگ و قدرت مفاهیم جامعه و حتی میان جوامع مختلف بیشترین نقش را ایفا می کنند. 

رئیس‌شورای اطلاع رسانی استان اظهار داشت: سرعت انتشار اخبار و رقابت شدید اطلاع‌رسانی بین رسانه‌های مختلف در عصر ارتباطات ضرورت اطلاع رسانی شفاف را دراین حوزه برای تنویر افکار عمومی دو چندان می سازد که این مهم بارها از سوی دست اندرکاران اطلاع رسانی و خبر دهی مورد تاکید قرار گرفته است.

فردی تصریح کرد: در عصر حاضر که عصر سلطه ارتباطات نامیده می شود بی شک مهمترین موضوع مورد بحث موضوع بیماری است و اطلاع رسانی از این مقوله بر دوش رسانه های جمعی است و افزایش روز افزون شبکه های خبری ماهواره ای، روزنامه ها و کمیسیون های خبری از نقش مهم رسانه های جمعی در اطلاع رسانی حکایت دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز