خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان خبرداد؛

تولید ۶۳ هزار تن گوشت در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۳۴۰۰

سرپرست معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از تولید حدود ۶۳ هزار تن گوشت سفید و قرمز طی ۹ ماهه امسال در واحدهای دام و طیور صنعتی و سنتی استان قزوین خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حمیدرضا عزتی با اعلام این خبر اظهار کرد: در مدت یاد شده ۲۱ هزار و ۹۸۱ تن گوشت قرمز و همچنین ۴۱ هزار تن گوشت سفید (مرغ) در استان قزوین به تولید رسیده است.

 سرپرست معاونت تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان افزود: پیش بینی تولید گوشت قرمز و سفید در استان قزوین برای سال جاری به ترتیب ۲۸ و ۷۰ هزار تن بوده است.

عزتی با بیان اینکه میزان مصرف سالانه گوشت قرمز و سفید در استان قزوین به ترتیب ۱۴ و ۳۴ هزار تن است، افزود: این موضوع نشان می‌دهد استان قزوین علاوه بر تامین گوشت مورد نیاز خود، بخشی از نیازهای کشور به این محصولات را تامین می کند.

وی خاطرنشان کرد: با تامین به موقع نهاده‌ها و خوراک دام در سال جاری،  هیچ وقفه‌ای در تولید گوشت سفید و قرمز در استان قزوین ایجاد نشده است.

سال گذشته ۲۶ هزار تن گوشت قرمز و ۶۲ هزار تن گوشت سفید در استان قزوین تولید شده بود.

استان قزوین دارای ۹۱۵ هزار راس دام سبک، ۴۰۰ هزار راس دام سنگین، ۱۰ میلیون و ۳۶۷ هزار قطعه طیور صنعتی و ۸۸۷ هزار قطعه طیور سنتی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز