خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

الگوی مقابله با آلودگی هوای البرز کشوری شد/ ضرورت عدم استفاده از سوخت مازوت در استان

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۳۲۹۲

استاندار البرز با تاکید بر اتخاذ تصمیم اساسی عدم استفاده سوخت مازوت در نیروگاه شهید منتظر قائم ، گفت: فردیس و کلانشهر کرج همواره جزو آلوده‌ترین شهرهای کشور محسوب می شدند ولی اکنون البرز به دلیل اقداماتی که صورت گرفته بعنوان استان پایلوت و الگوی مقابله با آلودگی هوا در کشور است.

به گزارش ایلنا از البرز، شهبازی در جلسه کارگروه آلودگی هوای استان که عصر روز دوشنبه برگزار شد، با اشاره به تقدیر معاون وزیر کشور از اقدامات بسیار خوب استان البرز برای اجرای مواد قانون هوای پاک، اظهار داشت: برای کاهش آلودگی هوا در استان که بواسطه پدیده وارونگی هوا ایجاد شده، دستور کارگروه مبنی بر توقف کار واحد‌های آلاینده بود که نتایج خوبی نیز داشت.

شهبازی گفت: فردیس و کلانشهر کرج همواره جزو آلوده ترین شهرهای کشور محسوب می شدند ولی اکنون البرز به دلیل اقداماتی که صورت گرفته بعنوان استان پایلوت و الگوی مقابله با آلودگی هوا در کشور است.

وی با عنوان اینکه اکنون تمامی نگاه ها به سوی البرز و الگوبرداری از برنامه های آن است، اضافه کرد: مقرر شد جلساتی ملی در راستای اهداف و برنامه های این استان برگزار شود.

استاندار البرز گفت: باید در خصوص سوخت نیروگاه شهید منتظر قائم تصمیم گیری اساسی شود تا همچنان از سوخت مازوت استفاده نشود چراکه موجب افزایش آلودگی هوا نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز