خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز خبر داد؛

خریداری بیش از 15هزار جلد کتاب از ناشران و نویسندگان البرزی

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۳۲۴۸

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: در راستای حمایت از ناشران و نویسندگان البرزی تعداد 230 عنوان کتاب با موضوعات مختلف به مبلغ 600 میلیون ریال، خریداری شد.

به گزارش ایلنا از البرز، ناصر مقدم با عنوان اینکه در جلسه کمیته خرید کتاب، تعداد 15هزار و 400 جلد کتاب به مبلغ 600 میلیون ریال از ناشران و نویسندگان استان خریداری شد, اظهار داشت: در راستای اجرای تفاهم نامه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جهت حمایت از ناشران و نویسندگان استان جلسه کمیته خرید کتاب برگزار گردید و کتابهای درخواست شده برای خرید از سوی 35 ناشر و 86 مولف استان بررسی شد و تصمیمات لازم برای تعداد خرید از این آثار گرفته شد.

او با عنوان اینکه تعداد 230 عنوان کتاب از ناشران و نویسندگان البرز با موضوعات مختلف، خریداری شد، افزود: در خرید کتاب از ناشران و نویسندگان موضوعات مختلفی با نگاه ویژه مورد توجه قرار گرفت.

مقدم تصریح کرد: از جمله موضوعاتی که در کمیته خرید کتاب به آنها پرداخته شد می توان به موضوعای همچون "توجه ویژه به کتاب های نماز" ، "توجه ویژه به حوزه حجاب و عفاف"، "توجه به مقوله پیشگیری از آسیب های اجتماعی و خشونت" و "توجه به  موضوع ارزش های دینی و سبک زندگی ایرانی اسلامی" اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز