خبرگزاری کار ایران

شهردار بندرعباس :

نباید به بهانه درگیری‌ها و حواشی، انجام کارها با مشکل روبرو شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۳۱۳۲

شهرداربندرعباس گفت: اقدام سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری به سمت مجازی شدن برنامه‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی قابل تقدیر است.

به گزارش ایلنا از  بندرعباس، عباس امینی‌زاده در جلسه شورای اداری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس اظهار کرد: در دو ماه باقیمانده تا پایان سال 1399 باید تلاش‌مان را بیشتر کنیم.

وی با بیان اینکه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری حرکت‌های خوبی را آغاز کرده است، ادامه داد: این سازمان در زمان کرونا بدون تعطیلی فعالیت‌های خود، به صورت مجازی برنامه‌ها را دنبال می‌کند.
 
شهرداربندرعباس خاطرنشان کرد: علم، تجربه و انگیزه وقتی در کنار هم قرار بگیرد، کار تیمی خوب و قوی انجام می‌شود و نقش سازمان فرهنگی برای ما ملموس‌تر می‌شود.
 
وی با بیان اینکه اولویت کار در این سازمان تکریم ارباب رجوع است، خاطرنشان کرد: تکریم ارباب رجوع  شهرداری با سازمان‌ها و دیگر مناطق متفاوت بوده و مخاطب خاص خود را دارد که نیازمند توجه بیشتر است.
 
امینی‌زاده با تاکید بر استفاده از فضای مجازی در برگزاری برنامه‌ها و اعلام عمومی رخدادای فرهنگی، هنری و ورزشی، افزود: حوزه فضای مجازی به شدت مورد استفاده مردم قرار گرفته که حتی در خدمات، آموزش، فرهنگ و حتی ورزش‌های خانگی نیز در بستر این ظرفیت دنبال می‌شود.
 
شهردار بندرعباس در ادامه نیز با اظهار اینکه حواشی در همه دستگاه‌ها وجود دارد، گفت: اینکه شما به حواشی کشیده شوید و نتوانید کار کنید، اصلا جایز نیست، زیرا مهم این است که ما در درگیری ها، حواشی و مشکلات کار را خوب انجام دهیم.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز