خبرگزاری کار ایران

رئیس دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی کشور :

عملکرد استان بوشهر در مقابله با بیماری ویروس کرونا ستودنی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۳۱۲۶

رئیس دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی کشور گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون اقدامات بسیار خوبی از سوی دانشگاه علوم پزشکی و خانه های مشارکت در سلامت استان بوشهر صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بوشهر، علی دل پیشه رئیس دبیرخانه شورایعالی سلامت و امنیت غذایی کشور در نشست با رئیس خانه مشارکت مردم سلامت شهرستان دشتی در وزارت بهداشت گفت: استان بوشهر ظرفیت‌های خوبی دارد و از زمان شیوع کرونا نیز استاندار ، دانشگاه علوم پزشکی استان، خانه های مشارکت مردم سلامت در راستای مقابله با بیماری ویروس کرونا خدمات ارزنده‌ای داشتند.

رئیس دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی کشور افزود: خانه مشارکت استان بوشهر بویژه شهرستان دشتی نیز کارهای گسترده و ویژه‌ای برای مقابله باویروس کرونا انجام داده است.

وی بیان کرد: باید از ظرفیت خانه‌های مشارکت سلامت مردم استفاده‌های بیشتر و مناسب انجام شود.

رئیس خانه مشارکت‌های مردمی و نماینده سازمان های مردم نهاد شهرستان دشتی هم در این دیدار گفت: استان بوشهر یکی از پیشگامان در عرصه بهداشت و سلامت است که از روزهای اول کرونایی اقدامات خوب و شایسته‌ای  با همکاری استانداری و فرمانداری ها، دانشگاه علوم پزشکی، دستگاهای اجرایی، نیروهای انقلابی و داوطلبین  مردمی،بسیج ،مدافعان سلامت ،داشته است. 

مهدی عالی پور افزود: امید است وزارت بهداشت و درمان در بحث سلامت استان بوشهر تمام امکانات و تجهیزات خود را بسیج کند و بتواند برای تمام درمانگاه ها و همچنین بیمارستان ها تجهیزات مناسبی تامین کند.همانطور که از قبل از نظر اعتبارات و تجهیزات کمک های بسیار مناسبی انجام داده است و از کمک‌های خوب وزارت بهداشت در عرصه سلامت و بیمارستان‌های مختلف استان بوشهر تقدیر کرد.

عالی پور در ادامه خواستار صدور کارت شناسایی در سطح ملی برای خانه‌های مشارکت و همچنین ثبت رسمی آنها در نهادهای مختلف دولتی شد.

وی همچنین خواستار استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های جوانان و نیروهای مردمی در وزارتخانه بهداشت و درمان شد.

عالی پور افزود: ثبت خانه مشارکت، جایگاه حقوقی جهت افتتاح حساب بانکی، ترفیع جایگاه خانه مشارکت در سازمان‌های دولتی،تشویق سالیانه یکی از خانه های مشارکت با مشوق‌های انگیزشی  از دیگر مواردی است که در این حوزه باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز