خبرگزاری کار ایران

ایلنا از سمنان گزارش می‌دهد؛

خُلف وعده مسئولان دانشگاه علوم پزشکی سمنان در افتتاح بخش icu بیمارستان ولایت دامغان/ یک مقام مسئول: بهسازی ساختمان ،دلیل تأخیر بود

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۳۰۶۲

به‌رغم اعلام رسمی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی سمنان در افتتاح بخش icu جدید بیمارستان ولایت در تاریخ 15 دی ماه 99، این موضوع محقق نشد و مسئولان مربوطه مجددا زمان افتتاح این پروژه را در اواخر هفته آینده اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سمنان، با شیوع کرونا کمبود مراکز درمانی در شهرستان هایی که تنها مرکز درمانی آنها به بستری و معالجه بیماران کرونایی اختصاص یافت، بیشتر نمود پیدا کرد؛ این موضوع تا حدی پیش رفت که عده ای از بیماران غیر کرونایی  جهت مداوا و ادامه درمانشان از حضور در این مراکز اجتناب کرده و به خوددرمانی و یا توقف درمان روی آوردند.

پس از درخواست های مکرر تعدادی از مردم و سازمان های مردم نهاد و رایزنی های مسئولان دامغان با دانشگاه علوم پزشکی سمنان مقرر شد جهت رفع این مشکل بخش دیالیز بیمارستان ولایت دامغان به مکان دیگری انتقال یابد و با بهسازی قسمتی از فضای بیمارستان ولایت و اضافه شدن بخش icu جدید مختص بیماران کرونایی، بیماران غیر کرونایی هم بتوانند از امکانات بیمارستان ولایت استفاده کنند.

در تاریخ اول دی ماه 99 دانشگاه علوم پزشکی رسما اعلام کرد تا 15 روز دیگر یعنی 15 دی 99 بخش icu جدید بیمارستان ولایت افتتاح و به بهره برداری می رسد.

اما به‌رغم گذشت چندین روز از موعد مقرر برخی از شهروندان دامغان در تماس با خبرنگار ایلنای سمنان ضمن ابراز گلایه از خُلف وعده مسئولان دانشگاه علوم پزشکی سمنان اظهار داشتند که دیگر به دانشگاه علوم پزشکی اعتمادی نیست و خواستار پیگیری این موضوع شدند.

یکی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی سمنان در پاسخ به سئوال خبرنگار ایلنا که چرا به‌رغم وعده قبلی این پروژه افتتاح نشده است، بیان کرد: خیلی از موارد را نمی توان پیش بینی کرد و خارج از دسترسی دانشگاه علوم پزشکی است.

وی ضمن بیان اینکه بازسازی ساختمان مورد نظر در حال انجام است و به جد دنبال اتمام کار بهسازی هستیم ادامه داد: تجهیزات مورد نیاز کاملا خریداری شده و در دامغان مستقر است که پس از پایان عملیات ساختمانی طی یک یا دو روز نصب می شود.

این مقام مسئول دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: ایرانی ها عادت کردند که برای پیشروی کارهایشان بازه زمانی تعریف کنند وگرنه آن کار به سرانجام نمی رسد یا با تأخیر بیشتری مواجه است.

او در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر سلب اعتماد برخی از بیماران و شهروندان دامغانی نسبت به دانشگاه علوم پزشکی سمنان که روزشمار افتتاح گذاشته بود و در موعد مقرر افتتاح نشد تصریح کرد: به نظر دانشگاه علوم پزشکی این روش بهتر است و ایده دانشگاه علوم پزشکی این است که با روزشمار کلیه دست اندرکاران سریع تر وظایفشان را انجام می دهند.

مسئول دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: زمانی که پروژه افتتاح شود مردم متوجه می شوند که سلب اعتماد نیست و نهایتا این پروژه اواخر هفته آینده افتتاح می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز