خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

مشارکت دولت را برای کنارگذر شمالی و قطار شهری کرج جلب کردیم / بهره‌برداری کمربند جنوبی تهران و البرز تا پایان ۹۹

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۳۰۵۲

استاندار البرز با عنوان اینکه پروژه‌های بزرگ راه‌سازی البرز پیرو ماموریت محوله از سوی دولت، یکی پس از دیگری تکمیل می شوند، گفت: علاوه بر سرعت پیشرفت در پروژه منطقه 2 آزادراه تهران شمال، مقرر شده کمربند جنوبی تهران و البرز تا پایان سال ۹۹ به بهره برداری برسد.

به گزارش ایلنا از البرز، شهبازی در بازدید از پروژه کنارگذر شمالی کرج که همراه با معاون وزیر راه و شهرسازی روز یکشنبه صورت گرفت، ضمن اشاره به روند تکمیل پروژه‌های راه‌سازی استان پیرو ماموریت محوله از سوی رئیس جمهور، اظهار داشت: یکی از این پروژه ها راه اندازی بخش مسافربری فرودگاه پیام بود که محقق شد و اکنون پرواز از البرز به 4 مقصد کیش، مشهد، یزد و خوزستان صورت می گیرد همچنین ترانزیت بار با قدرت ادامه دارد.

وی ادامه داد: 130 کیلومتر راه ریلی کرج-قزوین نیز در اوایل سال 99 بهره برداری شد، همچنین قطار برقی کرج-هشتگرد پس از مدت ها انتظار به سرانجام رسید.

شهبازی گفت: راه هشتگرد طالقان نیز پس از 22 سال انتظار مردم با پیگیری های جدی و بازدید های مکرر که معاون وزیر راه و شهرسازی نیز حضور داشتند اکنون به ایستگاه پایانی رسیده است ولی برای تکمیل ایمن‌سازی منتظر افزایش دما هستیم.

وی افزود: منطقه یک آزادراه تهران –شمال نیز زیر بار ترافیک رفت و منطقه 2 که در محدوده البرز است؛ هفته گذشته مورد بازدید رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس بنیاد مستضعفان کشور قرار گرفت.

استاندار البرز گفت: مقرر شد برای این منطقه هزار میلیارد تومان از سوی دولت و هزار میلیارد تومان نیز از سوی بنیاد مستضعفان بعنوان شریک پروژه تخصیص یابد، که هر چه سریع تر به بهره برداری برسد.

وی افزود: ادامه آزادراه همت در البرز نیز با همت تمامی مسئولان مربوطه در استان  و در سطح ملی زیر بار ترافیک رفت.

شهبازی گفت: در این پروژه نیز مشارکت دولت جلب شد و شهرداری و شورای اسلامی شهر نیز پای کار آمده اند و اکنون این پروژه حدود 63 درصد پیشرفت دارد.

وی افزود: مشکلات ارزی و ریالی بر سر این پروژه قرار دارد ولی دولت تا آخر پای کار است و همراهی می کند تا عبوری از این مسیر صورت گیرد.

استاندار البرز عنوان کرد: هر اقدامی که نیاز باشد برای تسریع در بهره برداری از این پروژه انجام می دهیم و همچنان همراهی لازم را با شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج خواهیم داشت.

وی گفت: انتظار می رود شهرداری کرج طبق تعهدات خود نسبت به راه اندازی قطار شهری که دولت نیز مشارکت دارد، هر چه سریع تر اقدام کند.

شهبازی افزود: همچنان انتظار می رود که پروژه کنارگذر شمالی نیز طبق زمانبندی اعلام شده از سوی شهرداری و پیمانکار مربوطه زیر بار ترافیک برود.

استاندار البرز گفت: کمربند جنوبی تهران و البرز نیز در کمتر از یک ماه آینده به بهره برداری می رسد و بدین ترتیب بار عمده ای از مشکلات ترافیکی این دو استان کاسته می شود و مردم سفری سهل تر و با آرامش بیشتر خواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز