خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان خبرداد:

کشف محموله قاچاق جاسازی شده در بار علوفه / جریمه ۱۹ میلیارد ریالی قاچاقچی پارچه

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۳۰۲۱

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از جریمه ۱۹ میلیارد ریالی قاچاقچی پارچه در همدان خبر داد و گفت: پارچه های قاچاق زیر بار علوفه جاسازی شده بود.

به گزارش ایلنا از همدان، داریوش جودکی در جمع خبرنگاران از جریمه ۱۹ میلیارد ریالی قاچاقچی پارچه در همدان خبر داد و افزود: متهم توسط تعزیرات حکومتی علاوه بر ضبط کالابه پرداخت جزای نقدی نیز محکوم شد.

جودکی گفت: بر اساس گزارش نیروی انتظامی فردی مقادیر زیادی پارچه قاچاق به ارزش پنج میلیارد و ۷۸ میلیون و ۴۱۴ هزار و ۳۳۰ ریال را به طرز ماهرانه ای در زیر بار علوفه جاسازی کرده بود.

وی افزود: متهم بار را از اهواز بارگیری و به وسیله خودرو کامیون به سمت استان های غربی حمل می کرد که در همدان به دام افتاد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان عنوان کرد: شعبه سوم تعزیرات حکومتی استان همدان پس از جری تشریفات قانونی و صدور رای مقتضی متهم را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت مبلغ ۱۹ میلیارد و ۷۸ میلیون و ۴۱۴ هزار و ۳۳۰ ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد که پس از تایید در شعبه تجدید نظر و قطعیت رای پرونده هم اکنون در اجرای احکام در حال اجراست.

جودکی از مردم بابت ارسال گزارش و همکاری با تعزیرات حکومتی استان همدان قدردانی کرد و گفت: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل، تلفن گویای ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ اعلام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز