خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بهزیستی فارس خبر داد:

درآمد روزانه 100 الی 750 هزار تومانی کودکان کار

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۲۹۲۳

مدیرکل بهزیستی فارس از درآمد ۱۰۰ هزار تومانی در چند ساعت تا ۷۵۰ هزار تومان کودکان کار در یک روز خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید محمدصادق کشفی نژاد در دومین جلسه استانی ساماندهی کودکان کار و خیابانی گفت: دست کریم و دل رحیم مردم ایران و فارس، زبانزد است و این موجب می‌شود که بچه های خیابان گرد با کمک‌های شفقت بار مردم از تحصیل و بازی باز مانده و در دام سودجویان اقتصادی قرار گیرند.

کشفی نژاد ادامه داد: این کودکان با خروج از خانه در معرض بسیاری از مسائل خارج از کنترل مثل باندهای بزهکار ، بیماری‌های مختلف و آسیب‌های جدی قرار می‌گیرند.

وی همچنین گفت: وقتی هر کودک خیابانی به راحتی یک اسکناس ده هزار تومانی را از مردم دریافت می‌کند در آینده به مبالغ کمتر قانع نمی‌شود و به یک درآمد بدون حساب و کتاب عادت می کند.

مدیرکل بهزیستی فارس در بیان اصلی‌ترین چالش در بحث کودکان خیابانی اظهار کرد: ما باید رفتار خودمان را کنترل کنیم و بدون فکر به عواقب این موضوع به اینگونه از بچه ها کمک مستقیم نکنیم.

وی همچنین به حمایت سازمان بهزیستی و حضور کادر تخصصی تعلیم دیده جهت جلب این کودکان و قرار دادن آنها در مسیر مشاوره و توانمندسازی اشاره کرد و ادامه داد: مردم باید با ما همکاری کرده و کمک هایشان را در مسیر توانمند سازی این کودکان از راه صحیح آن خرج کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز