خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان:

۱۰۴ قرارداد راکد در شهرک‌های صنعتی استان سمنان تعیین تکلیف شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۲۸۸۴

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: ۱۰۴ قرارداد سرمایه‌گذاری راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان در راستای آزادسازی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال در ۹ ماه سال ۹۹ تعیین تکلیف شد.

به گزارش ایلنا از سمنان، حسن آل‌بویه افزود: از ابتدای فروردین تا پایان آذر امسال، ۱۰۴ فقره قرارداد با مساحت بیش از ۲۶۹ هزار مترمربع در جلسه هیات حل اختلاف و داوری شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان بررسی و تعیین تکلیف شد.

وی بیان کرد: در این مدت، ۳۴ فقره قرارداد با مساحت بیش از ۱۳۰ هزار متر مربع، فسخ قرارداد شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان تصریح کرد: ‌۶۳ فقره قرارداد با مساحت بیش از ۱۲۳ هزار متر مربع برای ادامه فرایند سرمایه گذاری، مهلت دوباره بهره‌برداری اعطا شد.

به گفته وی، سه فقره قرارداد در ۹ ماه امسال از دستور کار هیات حل اختلاف و داوری شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان خارج شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با اشاره به ۲ فقره زمین انصرافی در این مدت، یادآور شد: فسخ قراردادهای راکد در آخرین مرحله از تعیین‌ تکلیف نهایی قرار دارد و سعی بر آن است تا فعالیت واحدهای صنعتی حفظ شود.

آل‌بویه تاکید کرد: تعیین تکلیف قراردادهای راکد طبق شیوه.نامه سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و به منظور اجرای تعهدات طرف‌های قرارداد انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز