خبرگزاری کار ایران

دبیر هیات کاراته استان خبرداد:

دعوت از کاراته کاهای قزوینی به چهارمین مرحله اردوی تیم ملی

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۲۵۸۱

دبیر هیات کاراته استان قزوین از دعوت بهمن عسگری و علی اصغر آسیابری کاراته‌کاهای برتر استان قزوین به مرحله چهارم اردوی تیم ملی بزرگسالان در مجموعه ورزشی تهران خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حمیدرضا داوری با اعلام این خبر گفت: نخستین مرحله اردوی تیم ملی کاراته کشورمان از ۲۲ تا ۲۸ آبان ماه در مجموعه ورزشی آزادی تهران، مرحله دوم آن به میزبانی مجموعه ورزشی المپیک در جزیره کیش از ۱۵ تا ۲۷ آذرماه و مرحله سوم از سه تا ۱۲ دی ماه در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.

دبیر هیات کاراته استان ادامه داد: کاراته کاهای قزوینی در کنار ذبیح اله پورشیب، سجاد گنج زاده، امیر مهدی زاده، صالح اباذری، مهدی عاشوری و اردلان گیلان پور در مرحله سوم اردوی تیم ملی تمرینات خود را زیر نظر سید شهرام هروی سرمربی، حسن روحانی، سعید حسنی پور مربی و نعیما خواجوی مربی بدنساز تیم ملی کاراته، پشت سر گذاشتند.

داوری افزود: ملی پوشان کاراته ایران عصر دیروز وارد مجموعه ورزشی انقلاب شدند تا آزمایش کرونا از تمام نفرات حاضر در اردو به عمل آید و پس از اعلام نتایج، تمرینات تیم ملی کاراته از امروز آغاز شود و تا ۲۷ دی ماه ادامه یابد.

وی بیان کرد: ملی پوشان کاراته ایران خود را برای حضور در رقابت‌های کاراته وان مراکش که یکی از رقابت‌های گزینشی برای المپیک توکیو است، آماده می‌کنند.

استان قزوین سه هزار کاراته کای بیمه شده دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز