خبرگزاری کار ایران

معاون تامین اجتماعی استان:

بیش از 3 هزار بیمار کرونایی در بیمارستان‌های تامین اجتماعی قزوین خدمات دریافت کردند

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۲۵۵۲

معاون درمان مدیریت درمان تامین اجتماعی استان قزوین گفت: ۲ بیمارستان متعلق به تامین اجتماعی در استان قزوین از ابتدای شیوع کرونا تا پایان آذر ماه امسال به ۳۶۴۶ بیمار مبتلا به کرونا خدمات درمانی ارائه کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، علی اصغر بندرچی اظهار کرد: خدمات درمانی ارایه شده به بیماران کرونایی در بیمارستان های تامین اجتماعی استان قزوین بیش از ۲۰ درصد بیماران بستری شده در استان را شامل شده است، در حالی که این مراکز درمانی ۱۶ درصد تخت های بیمارستانی و ۱۲ درصد تخت های ویژه (CCU) استان را برخوردار است.

معاون درمان مدیریت درمان تامین اجتماعی استان افزود: ۲ هزار و ۳۳۰ بیمار کرونایی در مدت یاد شده در بیمارستان تامین اجتماعی قزوین یا رازی بستری شدند که از این تعداد هزار و ۹۹۶ نفر بهبود یافته و ترخیص شدند که البته همه اختلاف آمار مربوط به بیماران فوت شده نیست چرا که برخی بیماران ۲ و یا حتی سه بار بستری شده بودند.

بندرچی ادامه داد: در بیمارستان تامین اجتماعی تاکستان نیز هزار و ۳۱۶ بیمار کرونایی در این مدت بستری شدند که از این تعداد ۹۶۳ نفر بهبود یافته و ترخیص شدند که در این آمار نیز به جز فوتی ها، تعدادی از بیماران ۲ و یا ۳ بار بستری شدند.

وی یادآور شد: ۸۰ تخت از بیمارستان ۲۵۶ تختخوابی رازی از جمله ۱۲ تخت CCU و همچنین ۵۰ تخت از بیمارستان ۱۰۴ تختخوابی تامین اجتماعی تاکستان از جمله چهار تخت CCU به بیماران کرونایی اختصاص یافته است.

این مسئول، اختصاص درمانگاه سینا به عنوان کلینیک ویژه تشخیص کرونا در کنار خرید یک دستگاه اکسیژن ساز و پنج ونتیلاتور (دستکاه تنفس مصنوعی) و راه اندازی کیلینک های ویژه بیماران حاد تنفسی در بیمارستان های رازی و تاکستان را از دیگر خدمات ارایه شده مدیریت درمان تامین اجتماعی استان قزوین به بیماران کرونایی عنوان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز