خبرگزاری کار ایران

فرماندار آوج:

تکمیل پروژه های نیمه تمام مدیریت بحران آوج ضروری است

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۲۵۲۶

فرماندار شهرستان آوج گفت: با بررسی پروژه های نیمه تمام در حوزه مدیریت بحران شهرستان آوج، تکمیل و تسریع در روند آنها ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، در جلسه ای با حضور نصرت اله علیرضایی فرماندار آوج، قدرت اله مهدیخانی مدیرکل مدیریت بحران استان، حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، ملکی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای، سرهنگ حسنی جانشین پلیس راه استان، بخشداران، سرهنگ بابایی فرمانده پلیس راه همدان، قزوین، روسای ادارات راهداری و امور منابع آب شهرستان و نمایندگان دفتر فنی استانداری و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ، پروژه های نیمه تمام و اولویت دار حوزه مدیریت بحران شهرستان آوج مطرح شد و تصمیمات لازم برای آنها لحاظ شد.

نصرت اله علیرضایی فرماندار آوج در این جلسه گفت: با بررسی‌های انجام شده روی پروژه‌های نیمه تمام در حوزه مدیریت بحران شهرستان آوج باید این طرح‌ها هر چه سریع‌تر تکمیل و به بهره برداری برسند.

در این جلسه در خصوص تکمیل پروژه های نیمه تمام از جمله پل‌های بی آب (شوراب)، آسیان و ساغران سفلی و جاده  حصار ولیعصر از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، تکمیل دیوار ساحلی رودخانه خررود در ورودی شهر آبگرم، طرح های کالورت روستای توآباد، تکمیل کانال انحرافی روستاهای شهیدآباد، آز انبار و قره بلاغ از سوی شرکت آب منطقه‌ای استان گفتگو و بر تسریع در اجرا و تکمیل آنها تاکید شد.

در این جلسه بر پیگیری و تخصیص اعتبارات مورد نیاز از محل مدیریت بحران و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تاکید شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز