خبرگزاری کار ایران

مدیرکل مدیریت بحران استان اعلام کرد:

تعطیلی آرامستان‌های قزوین تا اطلاع ثانوی

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۲۵۱۸

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: آرامستان‌های قزوین با توجه به مصوبات قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، قدرت‌اله مهدیخانی اظهار کرد: تعطیلی آرامستان‌های قزوین با توجه به محدودیت‌های اعمال شده در برخی حوزه‌ها، جزو مصوبات ستاد استانی مبارزه با کرونا استان نیز بوده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان ادامه داد: اقدامات لازم در خصوص اعمال محدودیت تردد شهروندان به آرامستان‌های این شهر نیز با شهرداری، نیروی انتظامی و سازمان آرامستان‌ها به عمل آمده و در عین حال نیز از مردم درخواست داریم تا ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری‌های اجتماعی، نسبت به رعایت این مساله اقدام کنند.

مهدیخانی با اشاره به اینکه ادامه شیوع ویروس کرونا متاسفانه کادر درمانی و سایر حوزه‌های مرتبط را خسته کرده، افزود: شهروندان باید بدانند که اعمال محدودیت‌ها تنها و تنها به خاطر حفظ جان و سلامت آنان صورت می‌گیرد و برای غلبه بر این ویروس نیز به همکاری و همراهی آنان همانند گذشته، نیازمندیم.

وی با تقدیر از همراهی‌های صورت گرفته از سوی سازمان آرامستان‌های قزوین و نیروی انتظامی، یادآور شد: با هماهنگی‌های به عمل آمده تاکید شده تا ضمن جلوگیری از ورود مردم به محوطه آرامستان‌ها، در صورت برگزاری مراسم تدفین، حداکثر تا ۲۰ نفر از همراهان اجازه حضور در مراسم خاکسپاری را داشته باشند.

 به گفته این مسئول، با توجه به شرایط موجود بدون شک تردد در سطح آرامستان‌ها باعث به خطر افتادن سلامت افراد شده و به همین خاطر انتظار داریم مردم همانند گذشته دستگاه‌های ذیربط در امر مبارزه با ویروس کرونا را تا مهار و نابودی کامل آن، یاری کنند.

آرامستان‌های بهشت صدر، حسینی، رضوی، نوبلی و بهشت فاطمه (س) پنج آرامستان قزوین هستند که در طول سال خدمات خود را براساس برنامه و سیاست‌های از پیش تعیین شده این سازمان ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز