خبرگزاری کار ایران

استاندار همدان :

همدان جزو امن ترین استان‌های کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۲۴۸۰

استاندار همدان با بیان اینکه همدان در ۱۰ شاخص اجتماعی و فرهنگی رتبه ممتاز کشوری را کسب کرده است، گفت: همدان جزو امن‌ترین استانها است.

به گزارش ایلنا از همدان، سیدسعید شاهرخی امروز در شورای فرهنگ عمومی استان اظهار داشت: این امنیت حاصل فعالیت های خوب دستگاه‌های فرهنگی است و این روند باید تقویت شود. 

وی گفت: از ظرفیت شورای فرهنگ عمومی برای ارتقای شاخص‌های اجتماعی و فرهنگی باید بیشتر استفاده شود تا از جرائم و بزهکاری ها جلوگیری کنیم. 

استاندار همدان تاکید کرد: با توجه به عضویت کارشناسان متخصص در شورای فرهنگ عمومی می‌توانیم در این شورا برای مسائل و مشکلات مختلف جامعه نسخه های موثر بپیچیم. 

شاهرخی با بیان اینکه همدان دارالمومنین است و روی باورهای دینی و اعتقادات مردم باید کار شود افزود: این فعالیت ها باید کارکرد فراگیر هم داشته باشد. 

به گفته او ۳۵ دستگاه فرهنگی در استان وجود دارد و باید با سیاست های شورای فرهنگ عمومی همسو باشند تا بتوانند با لایه‌های مختلف جامعه ارتباط گرفته و مسائل و موارد آنها را بررسی کنند. 

استاندار همدان به اجرای پروژه های فرهنگی نیز اشاره کرد و گفت: این طرحها باید پیوست فرهنگی داشته باشند تا بتواند به نیازهای مردم پاسخ مناسب را بدهد. 

وی توصیه کرد: در پیوست نگاری از مشاوران با صلاحیت استفاده شود و شهرداری به این نکته توجه ویژه داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز