خبرگزاری کار ایران

فرماندار فومن خبر داد:

بهره برداری از ۲۹ پروژه عام المنفعه همزمان با دهه فجر در فومن

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۲۴۷۹

فرماندار فومن با اشاره به بهره برداری از ۲۹ پروژه عام المنفعه همزمان با دهه فجر در این شهرستان، گفت: برای این پروژه‌ها بیش از ۲۷ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

به گزارش ایلنا از فومن، محمدرضا محسنی در جلسه ستاد دهه فجر فومن با بیان اینکه همزمان با فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروی انقلاب شکوهمند اسلامی باید تاریخ این انقلاب بزرگ به صورت مجزا در بین اقشار مختلف و جوانان تبیین شود، گفت: عواملی که سبب شد این انقلاب در مقابل رژیم پهلوی پیروز شود باید برای مردم تشریح شود.

فرماندار فومن با تاکید بر اینکه ایمان و اعتقاد به خودباوری ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی به جهانیان ثابت شده است، اظهار کرد: طبق فرمایش امام راحل وحدت کلمه با گذشت چندین دهه از انقلاب اسلامی باید حفظ شود.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌های معاند در تلاش هستند تا با جلوه دادن ناکار آمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی انتخابات سال آتی را در این کشور به چالش بکشند، افزود: دهه فجر امسال فرصت بسیار مناسبی است تا وحدت و انسجام ملی به خوبی حفظ و ابراز شود.

محسنی با بیان اینکه همزمان با شیوع بیماری کرونا فضای مجازی بستری مناسب برای اجرای برخی از برنامه دهه فجر است، اضافه کرد: شهرداران تلاش کنند با اجرای ویژه برنامه جدید جشن پیروزی انقلاب اسلامی در شهر فومن به صورت ویژه اجرا شود.

وی از افتتاح ۲۹ پروژه عام النفعه به مناسبت دهه فجر در شهرستان فومن خبر داد و تصریح کرد: اعتباری بیش از ۲۷ میلیارد تومان و سرمایه گذاری هفت میلیاردی بخش خصوصی این پروژه‌ها به بهره برداری می‌رسد.

فرماندار فومن با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی یک انقلاب بزرگ فرهنگی مهم در منطقه بود، اظهار کرد: ابعاد اجتماعی و فرهنگی این انقلاب با ویژه برنامه‌های مشخص برای شهروندان تبیین شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز