خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم میانه مطرح کرد:

انتقاد از اجرا نشدن فاز 3 مجتمع فولاد آذربایجان در میانه

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۲۴۶۲

نماینده مردم میانه در مجلس با انتقاد از اجرا نشدن فاز سوم مجتمع فولاد آذربایجان در این شهرستان اعلام کرد: با مسئولان وزارت صمت جلسه گذاشته ایم تا عقب ماندگی های این واحد تولیدی به هر شکل ممکن جبران شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از میانه، مهدی اسماعیلی اظهار داشت: در حالی که مجتمع فولاد آذربایجان در شهرستان میانه از ۲۰ سال قبل فعالیت خود را آغاز کرده، اما هنوز فاز سوم توسعه آن اجرا نشده است.

وی اظهار کرد: این در حالی است که مجتمع های فولاد مشابه مانند مجتمع فولاد نیشابور فاز نهم توسعه خود را نیز اجرا کرده اند.

مدیرعامل مجتمع فولاد آذربایجان نیز گفت: این مجتمع با ظرفیت تولید سالانه ۵۵۰ هزار تن محصول یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان میلگرد در منطقه شمال غرب است. 

محمودی با اشاره به اشتغال مستقیم ۴۸۰ نفر در مجتمع فولاد میانه افزود: میلگردهای آج دار ۱۰ تا ۳۲ میلی متری تولید این مجتمع، تقاضای خوبی در بازار مصرف دارد.

وی اظهار کرد: ما ۲۰ سال حضور مداوم در بازار داخل کشور و مقداری صادرات سالانه به کشورهای منطقه داشته ایم و محصولات تولیدی این شرکت استاندارد اروپا را دارند.

مدیرعامل مجتمع فولاد آذربایجان با اشاره به تجربه اندوخته این واحد تولیدی یادآوری کرد: در دوره ای به دلیل خودداری غربی ها از تامین و تعمیر برخی از قطعات شرکت فولاد آذربایجان، ناگزیر از بازنگری در فعالیت های خود شدیم و همین بهانه ای برای طراحی و تولید و تعمیر آن قطعات به دست متخصصان توانمندی کشورمان شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز