خبرگزاری کار ایران

در نشست فرماندار رشت با ولدی مطرح شد؛

رتبه ۹ راه آهن شمال ۲ در حمل و نقل بار/ لزوم هم افزایی جهت بهبود زیرساخت های ایستگاه راه آهن

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۲۴۲۸

در نشست فرماندار رشت با مدیرکل راه‌آهن شمال۲ با اشاره به رتبه ۹ کشوری راه آهن شمال ۲ در زمینه حمل و نقل بار با وجود گذشت یک سال از افتتاح آن، بر لزوم هم افزایی جهت بهبود زیرساخت‌های ایستگاه راه آهن رشت تاکید شد.

به گزارش ایلنا از رشت، علی فتح اللهی فرماندار رشت در نشست با غلامحسین ولدی مدیرکل راه آهن شمال 2، مشکلات حوزه راه آهن شهرستان رشت را بررسی کردند.

فرماندار رشت در این نشست با بیان اینکه راه آهن آرزوی دیرینه مردم گیلان بود که خوشبختانه به یاری خداوند و تلاش مسئولان، محقق شد، افزود: مزیت‌های راه آهن در بحث حمل و نقل ایمن و کم خطر و همچنین راحت بر کسی پوشیده نیست.
 
علی فتح اللهی با اشاره به اجرای پروژه راه آهن رشت- کاسپین، خاطرنشان‌کرد: این پروژه از مهمترین پروژه‌های اجرایی استان گیلان تلقی می‌شود که می‌تواند نقش به سزایی در توسعه استان داشته باشد.
 
وی با اشاره به برخی از مشکلات ایستگاه راه آهن رشت، اظهار داشت: این مشکلات طی نشستی با حضور مسئولان ذیربط، بررسی و پیگیری خواهد شد.
 
مدیرکل راه آهن شما 2 نیز در این نشست با اشاره به برخی از مشکلات خط و ایستگاه راه آهن در شهرستان رشت، تاکید کرد: ایستگاه راه آهن رشت به عنوان نمای ورودی شهر رشت برای مسافران محسوب می شود و بدین لحاظ نیاز است در خور شان این شهر باشد.
 
غلامحسین ولدی تعیین قیمت مصوب برای تاکسی ایستگاه راه آهن را از جمله دیگر دغدغه‌های موجود عنوان‌کرد و اظهارداشت: امیدواریم با محوریت فرمانداری، همکاری لازم از سوی دستگاه‌های ذیربط در راستای حل این مشکلات به عمل آید.
 
وی با اشاره به اهمیت خط راه آهن شمال 2، اظهار داشت: با وجود اینکه حدود یک سال از افتتاح این خط می گذرد، راه آهن شمال 2، حائز رتبه 9 کشور در بحث انتقال بار است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز