خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

توجه بیشتر به آموزش و پرورش موجب پیشرفت علمی بهتری می شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۲۱۳۶

استاندار قزوین گفت: آموزش و پرورش اساس کار هر جامعه ای است و توجه بیشتر به این موضوع باعث پیشرفت علمی بهتری در جامعه می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، هدایت الله جمالی پور در مراسم راه اندازی بنیاد خیران حامی دانشگاه فرهنگیان قزوین، اظهار کرد: هر چه بیشتر به دانشگاه فرهنگیان توجه شود در آینده، تعلیم و تربیت بهتر و علمی‌تری خواهیم داشت.

استاندار قزوین اساس کار هر جامعه‌ای را توجه به آموزش و پرورش دانست و افزود: تمام کشورهایی که مسیر توسعه و پیشرفت را  طی کرده‌اند، توجه به نظام آموزش و پرورش را در دستور کار قرار داده‌اند.

جمالی پور از خیران به عنوان بازوان توانمند آموزش و پرورش یاد کرد و افزود: خیران مدرسه ساز با سهیم شدن در ساخت و تجهیز مدارس نقش مهمی در توسعه مدارس و رفع مشکلات آموزشی دارند.

وی تاکید کرد: امروز متولیان امور بر این موضوع واقف هستند که اگر بخواهیم زمینه لازم را برای پیشرفت و توسعه جامعه فراهم کنیم باید به نظام آموزش و پرورش توجه جدی داشته باشیم.

نماینده عالی دولت در استان تصریح کرد: ایجاد فضاهای خیرخواهانه، اقدام ارزشمندی است که باید آن را قدر بدانیم و در راستای گسترش این محافل اقدام کنیم.

استاندار ادامه داد: ساختن یک کشور در سایه همکاری و مشارکت عمومی اتفاق می‌افتد و هر چقدر مردم در این مساله مشارکت داشته باشند قطعاً ثمرات بزرگی برای کشور خواهد داشت.

جمالی پور اضافه کرد: معمولاً دولت‌ها منابع محدودی در اختیار دارند به ویژه کشور ما که به دلیل شرایط تحریم با مشکلات زیادی مواجه است و برهمین اساس باید برای رفع مشکلات از ظرفیت‌های داخلی در کنار منابع دولتی استفاده کنیم.

وی یادآور شد: قزوین دارای قدمت و فرهنگ هشت هزار ساله و استانی، دوستدار علم و فرهنگ است بنابراین حضور مردم در عرصه تعلیم و تربیت یک فرصت بزرگ جهت پرورش نسلی اندیشمند است.

نماینده عالی دولت در استان بیان کرد: نظام آموزش و پرورش موجب توسعه کشور می‌شود تا جامعه بتواند به شایستگی‌های لازم برسد و مدارج عالی را طی کند و مردم با نگرش روشن وارد بازار کسب و کار شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز