خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان کرج:

تردد از کرج به شهرهای زرد نیاز به مجوز ندارد/ عدم صدور مجوز برای سفر تفریحی به شمال کشور

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۲۱۱۲

فرمانده قرارگاه مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر کرج با عنوان اینکه تردد بین شهری تنها از مبدا زرد به مقصد نارنجی و یا قرمز نیاز به مجوز دارد، گفت: برای سفرهای غیرضروری به گیلان و استان‌های شمالی کشور هیچ مجوزی در فرمانداری کرج صادر نمی شود.

به‌گزارش ایلنا از کرج، غفور قاسم‌پور با اعلام این‌خبر اظهار داشت: شهرستان کرج در شرایط زرد کرونایی قرار گرفته است و تنها تردد از مبداء زرد به مقصد نارنجی و قرمز نیاز به اخذ مجوز دارد.

وی با اشاره به کاهش آمار شیوع کرونا در کشور و تغییر وضعیت شیوع کرونا در اکثر استان های کشور ادامه داد: تنها افراد و نهادهایی که نیاز به سفر ضروری از کرج به شهرهای نارنجی و قرمز دارند باید مجوز لازم را دریافت کنند.

فرماندار کرج گفت: با توجه به حجم مراجعات برای سفرهای غیر ضروری به استانهای شمالی کشور از همین جا اعلام می کنیم که شهرهای استانهای گیلان و مازندران هنوز در شرایط قرمز کرونایی قرار دارند و هیچ مجوزی برای سفر تفریحی به شمال کشور صادر نخواهیم کرد. 

وی الکترونیکی شدن فرایند صدور مجوزهای تردد در کرج بعنوان دومین کلانشهر کرج را رسانه ای کرد. 

معاون استاندار همچنین از ایجاد زیرساخت های صدور مجوز تردد الکترونیکی در فرمانداری کرج خبر داد و گفت: تلاش خواهیم کرد بعنوان دومین کلانشهر کشور برای سهولت پاسخگویی به مردم و کاهش حجم مراجعات در صدور مجوز ترددهای ضروری باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز