خبرگزاری کار ایران

استاندار هرمزگان تاکید کرد:

بررسی پیشنهاد از سرگیری فعالیت مشاغل فرهنگی و آموزشی در مناطق آبی و زرد / 300 پرستار هرمزگانی از طریق آزمون جذب می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۲۰۹۹

استاندار هرمزگان گفت: باید همچنان با پرهیز از عادی انگاری و رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و حفظ فاصله فیزیکی و اجتماعی و همچنین خودداری از برگزاری تجمعات غیرضرور، زمینه تحقق هرمزگان بدون کرونا را فراهم کنیم.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، فریدون همتی ضمن قدردانی از توجه مردم هرمزگان به توصیه های بهداشتی و رعایت محدودیت ها در راستای پیشگیری از بیماری کرونا، اظهار کرد: مردم می‌توانند با رعایت پروتکل‌ها، مانع توسعه این بیماری که تهدیدی برای جان انسان ها و باعث اختلال در کسب روزی حلال و معیشت آنان شده شوند.

وی با تاکید بر اعمال محدودیت ها و عدم برگزاری محافل خصوصی پرجمعیت در شرایط فعلی، افزود: حساسیت لازم در خصوص شیوع بیماری پرخطر کرونا باید همچنان در جامعه وجود داشته باشد و نباید تلاش‌های کادر درمان و مردم فهیم استان در راستای دفع تهدید کرونا که منجر به بهبود نسبی شرایط خطرناک شیوع کرونا در استان شده، به سادگی فراموش شود.
 
استاندار هرمزگان با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص عدم عادی انگاری بیماری کرونا و تاکید بر تلاش برای حفظ سلامت مردم، گفت: هرچند بسیاری شهرستانها به رنگ آبی تغییر کرده اما باید همچنان با پرهیز از عادی انگاری و رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و حفظ فاصله فیزیکی و اجتماعی و همچنین خودداری از برگزاری تجمعات غیرضرور، زمینه تحقق هرمزگان بدون کرونا را فراهم کنیم.
 
همتی، با بیان اینکه هر زمان میزان رعایت پروتکل ها کاهش پیدا کرده و یا به عبارتی با عادی انگاری بیماری کرونا مواجه شدیم، میزان ابتلا به کرونا و مرگ و میر ناشی از بیماری در هفته های آتی به شدت افزایش پیدا کرده است، گفت: بیماری کرونا یک مبحث جدی است و سابقه آمار ابتلا و فوتی کرونا در استان و کشور بر این نکته تاکید دارد که کاهش رعایت پروتکل ها، به  افزایش ابتلا و فوتی ناشی از کرونا منجر می شود.
 
وی خاطرنشان کرد: اگر خطر کرونا را جدی نگیریم بسیاری از بخش های دیگر نظیر اقتصاد، گردشگری و فرهنگ را تحت تاثیر می دهد که باید همگی برای حفظ و ارتقا شرایط فعلی تلاش کنیم.
 
استاندار هرمزگان تصریح کرد: حفظ وضعیت فعلی بسیار مهم است؛ وقتی توصیه می‌کنیم در ابتدا باید خودمان رعایت کنیم و تابع ضوابط و مقررات باشیم.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز