خبرگزاری کار ایران

جانشین ستاد مقابله با کرونای استان:

فعالیت گروه‌های شغلی یک، دو و سه در قزوین مجاز شد/ آموزش همچنان غیرحضوری

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۲۰۹۸

جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین گفت: با توجه به تغییر وضعیت کرونایی استان قزوین و کاهش تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی، گروه‌های شغلی یک، دو و سه در قزوین مجاز به فعالیت هستند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، منوچهر حبیبی با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به زرد شدن وضعیت کرونایی شهرستان‌های استان قزوین همچنان در حوزه آموزشی، هیچ کلاس و آزمونی نباید به صورت حضوری برگزار شود و فعالیت‌ها باید به صورت غیرحضوری و مجازی باشد.

جانشین ستاد مقابله با کرونا استان اضافه کرد: برگزاری نماز جمعه و مراسم‌های آئینی و مذهبی نیز در وضعیت زرد تعطیل است.

حبیبی یادآور شد: وضعیت شهرستان تاکستان نیز از وضعیت نارنجی به زرد تغییر کرده است و اکنون همه شهرستان‌های استان زرد هستند.

معاون سیاسی استاندار بیان کرد: تردد مینی‌بوس و تاکسی به شهرستان‌های شمالی مگر در شرایط خاص تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

این مسئول ادامه داد: رستوران‌ها، فست‌فودها و کافه‌داران هم با ۳۰ درصد ظرفیت مجاز به فعالیت هستند و امیدواریم با رعایت دستورالعمل‌ها هرچه سریعتر شاهد ریشه کنی این بیماری باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز