خبرگزاری کار ایران

پرشورها ۳ امتیاز خانگی را می‌خواهند؛

تلاش کادر پزشکی برای رساندن مهره‌های کلیدی تراکتور به دیدار با استقلال

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۲۰۵۶

کادر پزشکی تیم فوتبال تراکتور تلاش می‌کند تا وضعیت ۳ بازیکن تاثیرگذار این تیم را برای دیدار حساس مقابل استقلال آماده کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، تیم فوتبال تراکتور از هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر، روز دوشنبه هفته آینده ۲۹ دی ماه میزبان تیم فوتبال استقلال تهران است.

این دیدار مطمئنا حساس‌ترین دیدار هفته می‌تواند باشد. دو تیم در هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب کردند و در این دیدار نیز دو تیم نیز مطمئنا برای کسب ۳ امتیاز تمام تلاش و توان خود را بکار خواهند گرفت.

از این‌رو، اشکان دژاگه، احسان حاج‌صفی، محمدرضا خانزاده و محمد قادری به دلیل مصدومیت در دیدار اخیر نیز حضور نداشتند. در این خصوص مسعود عباس‌زاده پزشک تیم فوتبال تراکتور مدعی شده است که اشکان دژاگه روند مناسبی را در آلمان طی می‌کند و روز جمعه به تبریز برمی‌گردد تا خود را برای دیدار مقابل استقلال آماده کند.

وی در رابطه با احسان حاج‌صفی نیز مدعی شد که مصدومیت وی جزیی بوده و حتی می‌توانست مقابل ذوب آهن نیز بازی کند که کادرفنی و پزشکی این ریسک را قبول نکرده و از فردا در تمرینات تیم حاضر می‌شود.

پزشک تراکتور در رابطه با وضعیت خانزاده نیز گفت: مصدومیت خانزاده از ناحیه استخوان چهارسر بود و از ۹ آذر روند درمانی خود را آغاز کرد. در این نوع مصدومیت، بازیکن حداقل به یک ماه زمان برای بازگشت به میادین نیاز دارد که خدا را شکر این اتفاق در مورد خانزاده نیز افتاد و او حالا آماده حضور در مسابقات است. وی از روز شنبه در تمرینات گروهی حاضر می‌شود و در صورت صلاحدید کادر فنی می‌تواند مقابل استقلال بازی کند. مصدومیت قادری نیز از ناحیه همسترینگ بوده و تلاش می‌کنیم تا او را به دیدار با استقلال برسانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز