خبرگزاری کار ایران

رئیس علوم پزشکی نیشابور مطرح کرد؛

اختصاص ۳۱۵ سهمیه برای استخدام در دانشکده علوم پزشکی نیشابور

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۲۰۲۶

رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: ۳۱۵ سهمیه استخدامی برای دانشکده علوم پزشکی نیشابور گرفته شد که آزمون آن در بهمن ماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از نیشابور، محسن عظیمی نژاد در نشست با خبرنگاران افزود: این استخدامی که معادل ۱۰ درصد نیروی فعلی دانشکده است می‌تواند بخشی از مشکلات نیروی انسانی در حوزه بهداشت و سلامت را مرتفع کند.

وی با بیان اینکه در بازدیدی که از منطقه کشتارگاه و تعدادی رستوران انجام شد اصلا اوضاع رعایت‌پروتکل ها مناسب نبود و وضعی که می‌بینیم نگران کننده است اظهار داشت: رسما اعلام شد ویروس انگلیسی که قدرت سرایت فوق‌العاده ای دارد وارد ایران شده است و این‌ موضوع می‌طلبد مردم بیشتر پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند. 

وی با اشاره به مشکل ایجاد شده برای بیمارستان زبرخان گفت: در زبرخان تا شاهد چالش‌های اجتماعی باشیم نمی‌توانیم برای احداث بیمارستان اقدام کنیم. 

عظیمی نژاد تصریح کرد: برای احداث بیمارستان ۹۶ تخت‌خوابی در زبرخان اقدام کرده‌ایم ولی زمین آن هنوز بلاتکلیف است و تا زمانی که این موضوع مشخص نشود نمی‌توانیم ردیف اعتبار دریافت کنیم.

وی ادامه داد: از مردم زبرخان خواهش میکنم به خاطر منافع عمومی و بلند مدت بر روی مکان بیمارستان اجماع کنند و به وحدت نظر برسند چون تا چالش اجتماعی باشد نمی‌توانیم‌ کاری برای بیمارستان بکنیم. 

رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور یادآور شد: به لطف اعمال محدودیت ها شاهد چند روز بدون مرگ در نیشابور بودیم اما با بی توجهی و رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی می‌تواند دوباره رشد داشته باشد.

عظیمی نژاد اظهار کرد: از روز اول ناراحتی خودم را از محل جانمایی پردیس‌ دانشکده علوم پزشکی اعلام کردم و در زمان حضور وزیر نیروی وقت دستور ایجاد دیوارهای ساحلی برای حفاظت از این ساختمان‌ها داده شد که طی این دوسال فقط یک پل احداث شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز