خبرگزاری کار ایران

بازدید مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی از بنادر غرب هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۲۰۱۳

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی در سفر یک روزه به استان هرمزگان از بنادر غرب این استان بازدید کرد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، محمد راستاد معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی و اعضای هیات عامل این سازمان که به منظور بازدید و شرکت در جلسه هم اندیشی فعالان اقتصادی  روز شنبه 20 دی ماه به بنادر غرب  هرمزگان سفر کرده بودند در نخستین برنامه کاری خود با حضور در اداره بنادر و دریانوردی شهرستان بندر لنگه از ظرفیتهای ایجاد شده در این بندر بازدید کردند.

قاسم عسکری نسب مدیر بنادر و دریانوردی بندرلنگه در این بازدید ضمن تشریح فعالیت های صورت گرفته، اظهار کرد: علی رغم تحریم های تحمیلی و وجود ویروس کووید- 19 با استفاده از تمام توان در راستای رونق بیشتر اقتصادی و اجتماعی این منطقه و بهبود معیشت و زندگی ساحل نشینان مردم غرب استان راهبردها و برنامه هایی در دستور قرارگرفته که عبور از میزان 3 میلیون و 600 هزار تن تخلیه و بارگیری کالای نفتی و غیرنفتی از جمله این دستاورده است.

وی افزود: از این میزان، یک میلیون و 813 هزار تن کالاهای غیرنفتی که رشد 21 درصدی در همسنجی با 9 ماهه سال قبل را نشان می دهد و مابقی به فرآوردهای نفتی اختصاص دارد.

عسکری نسب با اشاره به پهلو دهی بیش از 14 هزار شناور در بنادر غرب استان، عنوان کرد: جهش 15 درصدی کابو تاژ(کران بری ) فرآوردهای غیر نفتی و همچنین ترانزیت بیش از 64 هزار دستگاه خودرو از دیگر اقدامات مهمی بوده که در 9 ماهه سال جاری محقق شده است.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندر لنگه میزان صادرات مواد معدنی را در این مدت450 هزار تن اعلام کرد و گفت: طی این مدت بارگیری حدود 10 هزار و670 کانتینر یخچالی  به انجام رسیده که رشد قابل توجهی را در این حوزه شاهد هستیم.

در این بازدید احمد جباری نماینده مردم غرب استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی،  احمد شیبانی فرماندار بندرلنگه و علی رضا محمدی کرجی ران مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، محمد راستاد مدیر عامل و دیگر اعضای هیات عامل سازمان بنادر ودریانوردی را همراهی می کردند.

شرکت در جلسه هم اندیشی فعالان اقتصادی غرب استان از دیگر برنامه سفر یک روزه راستاد به بنادر غرب استان بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز