خبرگزاری کار ایران

ضرورت تدوین برنامه اجرایی برای ساماندهی حاشیه شهر مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۲۰۰۲

استاندار خراسان رضوی گفت: باید برای ساماندهی حاشیه شهر مشهد برنامه اجرایی تدوین شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمدصادق معتمدیان در جلسه بررسی وضعیت حاشیه شهر مشهد مقدس که با حضور رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در سالن سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی استانداری برگزار شد، از مشارکت بنیاد مستضعفان در حوزه محرومیت‌زدایی تشکر کرد و گفت:‌ برای حاشیه شهر مشهد باید برنامه منسجم اجرایی تدوین شود که وظایف دستگاه‌های متولی مشخص باشد .

استاندار خراسان رضوی از گستردگی بافت حاشیه شهر و جمعیتی که در این مناطق ساکن هستند گفت و خاطرنشان کرد: مشکلاتی در این مناطق ایجاد شده که نیازمند تعامل و هماهنگی میان همه ارکان حاکمیتی در استان است.

وی اشتغال و تثبیت جمعیت روستایی و فراهم کردن زمینه مهاجرت معکوس را از جمله مسائل مهم در جلوگیری از حاشیه نشینی عنوان کرد و افزود: بحث معتادان متجاهر یکی از معضلات آزاردهنده حاشیه شهر است که دستگاه‌های مسئول باید در جهت برطرف کردن آن تلاش ویژه داشته باشند.

معتمدیان تأمین امنیت در همه شهرستان‌های استان را یک وظیفه و تکلیف دانست و تأکید کرد: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های ما ساماندهی حاشیه شهر مشهد است.

استاندار خراسان رضوی به اقدامات ستاد فرهنگی حاشیه شهر به ریاست نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مشهد اشاره کرد و افزود: استانداری خراسان رضوی نیز ساماندهی مشکلات مناطق حاشیه‌ای شهر مشهد را با مشارکت و همراهی بنیاد مستضعفان، آستان قدس رضوی و همه دستگاه‌های اجرایی در دستور کار دارد.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی نیز در این جلسه از انسجام شکل گرفته میان نهادهای مختلف برای ساماندهی حاشیه شهر به ویژه پیگیری‌های مجدانه استاندار خراسان رضوی تقدیر کرد و گفت: باید همه برای بهبود وضع مردم مناطق حاشیه شهر بیش از پیش تلاش کنیم.

پرویز فتاح با اشاره به فعالیت‌های بنیاد مستضعفان در استان خراسان رضوی افزود: بنیاد مستضعفان تاکنون در پروژه‌های مختلفی در این استان سرمایه‌گذاری کرده است و آمادگی دارد تا با مشارکت شهرداری مشهد و سایر دستگاه‌ها این مسیر را به خصوص در مناطق کم برخوردار مشهد ادامه دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز