خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد:

۶ شهرستان کرمانشاه در وضعیت آبی کرونا قرار گرفتند

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۱۹۷۷

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: شهرستان‌های قصرشیرین، دالاهو، ثلاث باباجانی، اسلام آباد غرب، روانسر و هرسین در وضعیت آبی بیماری کرونا قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، محمود رضا مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اعلام این خبر گفت: بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا از این به بعد وضعیت آبی نیز به سه وضعیت قبلی قرمز، نارنجی و زرد در زمینه شیوع بیماری کرونا اضافه شده است.

مرادی افزود: بر این اساس مناطق زردی که روند شیوع کرونا در آنها نزولی و نرخ بیماری ۲ درصد هزار باشد، به رنگ آبی تغییر وضعیت پیدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه در دسته بندی جدید شهرستان‌های قصرشیرین، دالاهو، ثلاث باباجانی، اسلام آباد غرب، روانسر و هرسین در وضعیت آبی بیماری قرار گرفته اند، گفت: سایر شهرستان‌های استان همچنان در وضعیت زرد قرار دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: تداوم روند نزولی شیوع کرونا به رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم بستگی دارد و کوچکترین غفلت در این زمینه می‌تواند سیر صعودی بیماری را به همراه داشته باشد.

لازم به ذکر است بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در مناطق آبی همه کسب و کار‌ها مجاز به فعالیت هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز