خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی مطرح کرد:

افزایش تسهیلات کارفرمایان واحدهای صنعتی و تولیدی با بکارگیری مددجویان بهزیستی

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۱۸۳۲

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی گفت: طبق قانون معلولانی که در واحدهای صنعتی و تولیدی مشغول به کار شوند از شمول قانون کار معاف هستند و سقف اعتبارات کارفرمایی طبق تبصره ماده ۱۶ از ۲۵۰ به ۲ میلیارد تومان افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از نیشابور، حمیدرضا پوریوسف در بازدید از واحدهای صنعتی نیشابور افزود: در حال حاضر ۳۲ مرکز توانمندسازی برای مردان در مشهد وجود دارد و در این بخش مرکزی برای زنان وجود ندارد و برای ایجاد این مرکز نیازمند ۲ میلیارد ریال اعتبار در سال هستیم.

وی اظهار داشت: مرکز توانمندی و جامعه پذیری بانوان برای افرادی است که درمان اعتیادشان انجام و در اصطلاح پاک شده‌اند تا جامعه‌پذیر شده و دوباره به چرخه اعتیاد بازنگردند.

وی تصریح کرد: این افراد در این مراکز علاوه بر برخورداری از سرپناه تحت آموزش‌هایی برای توانمندسازی قرار گرفته و از خدمات متناسبی برخوردار می‌شوند.

پوریوسف اظهار کرد: شیوع کرونا مددجویان بهزیستی را نیز تحت تاثیر قرار داده و بهزیستی برای حمایت از آنها تسهیلاتی را که به مددجویان آسیب دیده از کرونا پرداخته است امهال کرده و تلاش داریم کمترین آسیب در این حوزه متوجه مددجویان شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز