خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت:

رفع معضل زباله رشت نیازمند رویکرد جامع و همه جانبه نگر است/ لزوم تسریع در روند توسعه کارخانه کود آلی و احداث زباله سوز لاکان

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۱۸۲۳

فرماندار رشت با تاکید بر لزوم رفع اصولی معضل زباله شهرستان با تکیه بر رویکرد جامع و همه جانبه نگر، خواستار تسریع در روند اجرای طرح توسعه کارخانه کود آلی و احداث زباله سوز لاکان شد.

به گزارش ایلنا از رشت، علی فتح اللهی فرماندار رشت در حاشیه بازدید از روند اجرای پروژه توسعه کارخانه کود آلی و احداث زباله سوز لاکان با بیان اینکه حل معضل زباله نیازمند نگاه جامع و همه جانبه به این مهم است، افزود: در جهان امروز، حل مشکلات زیست محیطی و بهداشتی زباله به یکی از دغدغه‌های اصلی بشریت تبدیل شده است و اثرات نامطلوب زباله در بروز بیماری‌ها و فرایندهای مختلف زیست‌محیطی، خودش را نشان می دهد.

فتح اللهی با تاکید بر اینکه حل مشکلات زباله رشت نیازمند استفاده از همه ظرفیت‌ها است و شهرداری به تنهایی قادر به حل آن نخواهد بود، تصریح کرد: به طور یقین اگر همه جزئیات و جوانب موضوع زباله را در نظر نگیریم و مطالعه لازم در خصوص آن انجام نشود، در این زمینه موفق  نخواهیم شد.
 
وی با اشاره به وجود انواع راهکارهای علمی و تجارب دیگر کشورها در کنترل این بیماری، اظهار داشت: امروز با وجود تکنولوژی روز، روش های مختلفی در جهت حل این معضل وجود دارد که لازم است با بررسی دقیق، از مناسب ترین تکنولوژی استفاده کنیم.
 
رئیس کارگروه پسماند شهرستان رشت با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت نمایندگان و سایر مسئولان کشوری،  گفت: با توجه به اهمیتی که این موضوع برای شهرستان و استان دارد باید همه دستگاه های پای کار بیایند و پیگیری آن به صورت مستمر انجام شود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز