خبرگزاری کار ایران

شهردار رشت عنوان کرد:

ظرفیت کارخانه کمپوست لاکان به هزار تن افزایش می یابد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۱۷۶۹

شهردار رشت با بیان اینکه روند اجرای پروژه زباله سوز سراوان کند است و پیشرفت فیزیکی مطلوبی ندارد، گفت: ظرفیت کارخانه کمپوست لاکان به هزار تن افزایش پیدا می‌کند.

به گزارش ایلنا از رشت، سید محمد احمدی شهردار رشت اظهار داشت: در حال حاضر سهم زیادی از ظرفیت کارخانه کودآلی لاکان بلااستفاده مانده است.

شهردار رشت ظرفیت اسمی کارخانه کودآلی لاکان را ۵۰۰ تن اعلام کرد و افزود: در حال حاضر بین ۱۶۰ تا ۲۰۰ تن زباله در این کارخانه تبدیل می‌شود و سهم زیادی از ظرفیت آن بلااستفاده مانده است.

احمدی عنوان کرد: نخستین هدف ما این است که ظرفیت ۵۰۰ تنی کارخانه کودآلی را به شکل کامل فعال کرده و سپس در گام دوم برای افزایش ظرفیت آن تا هزار تن اقدام کنیم.

وی ابراز داشت: در حال حاضر ۶ هزار متر سوله در کارخانه کودآلی احداث شده است که این عدد باید به ۱۴ هزار متر برسد.

شهردار رشت با بیان اینکه پروژه زباله سوز سراوان به کندی در حال اجرا است ابراز داشت: برای ساخت ابنیه فنی این طرح هم اعتباری حدود ۲۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اختصاص یافت و یکسری تجهیزات هم خریداری شد.

وی با تاکید بر اینکه زمان برای اجرای پروژه زباله سوز سراوان با اعتبار ۴۰ میلیون دلار محدود است تصریح کرد: هنوز ما نتوانسته‌ایم ۲۵ درصد این مبلغ را از دولت دریافت کنیم اما قصد داریم با حمایت‌های رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با جدیت و اهتمام ویژه‌تری این موضوع را پیگیری کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز