خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار:

برخورد با دستگاه‌های بی‌توجه به مدیریت بحران در قزوین ضروری است

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۱۴۴۱

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: برخورد با دستگاه‌ها و مدیران بی‌توجه به مسائل مدیریت بحران و کم کار یا کوتاهی کننده در استان قزوین باید در دستور کار قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، علی فرخزاد در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قزوین، اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی باید مسائل مربوط به مدیریت بحران را در حوزه خود به شکل جدی پیگیری کنند چرا که در غیر این صورت احتمال بروز خسارات مالی به تاسیسات و زیرساخت‌های عمومی و اموال مردم و حتی تهدیدات جانی وجود دارد.

معاون عمرانی استاندار ادامه داد: اهمال و سهل انگاری در حوزه مدیریت بحران پذیرفته نیست چون این حوزه بسیار مهم است و شوخی بردار نیست.

فرخزاد افزود: مسائل مدیریت بحران باید به موقع به اطلاع دستگاه‌ها و مدیران رسانده شود تا اقدامات لازم و پیشگیرانه در دستور کار قرار بگیرد.

وی در ادامه به دنبال طرح موضوع ایجاد یک فروچاله بزرگ در حوالی روستای فارسیان و احتمال آسیب به تاسیسات برخی دستگاه‌ها در پی این حادثه که از سوی مدیرکل مدیریت بحران استانداری مطرح شد دستور تعطیلی این جلسه را صادر کرد و گفت: این نشست برای تصمیم گیری لازم در محل حادثه برگزار می‌شود.

در این جلسه مقرر شد اعضای حاضر در جلسه برای پیگیری این موضوع به محل این حادثه عزیمت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز